معرفی ویژگی Voice Plan


امید دلیری 27 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از موارد جدیدی که اپل طی رویداد Unleashed معرفی کرد ، ویژگی Voice Plan می باشد. در این پست به بررسی این ویژگی جدید Apple Music می پردازیم. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژگی جدید و جذاب Apple Music

ویژگی Voice Plan بر اساس قدرت Siri طراحی شده است. این ویژگی به مشترکان امکان دسترسی به فهرست 90 میلیون آهنگ Apple Music از طریق Siri ارائه می دهد. این بدان معناست که کاربران می توانند از طریق صدای خود در دستگاه هایی مانند آیفون ، آیپد ، AirPods و HomePod mini به آهنگ ها ، لیست پخش و آلبوم های Apple Music دسترسی داشته باشند و آنها را پخش کنند. کاربران می توانند با گفتن Hey ‌Siri‌, start my ‌Apple Music‌ Voice trial یا با استفاده از اپلیکیشن Apple Music این ویژگی را آزمایش کنند.

دوره آزمایشی ویژگی Voice Plan هفت روز می باشد که برای یک نفر فعال می شود. اپل می گوید که کاربران همچنان کنترل پخش کامل آهنگ ها از طریق Siri را خواهند داشت. به جای رابط کاربری معمولی برنامه Apple Music ، کاربران Voice Plan با پیشنهاداتی بر اساس ترجیحات موسیقی که اخیراً از طریق سیری پخش شده است ، تجربه برنامه ای سفارشی را دریافت خواهند کرد. همچنین بخشی به نام Just Ask ‌Siri‌ یا فقط از سیری بپرسید وجود خواهد داشت. با استفاده از این بخش مشترکین می توانند نکاتی را برای بهینه سازی این دستیار صوتی بیاموزند.

می خواهید موزیک گوش دهید ؟ از Siri بخواهید

Apple Music صدها پلی لیست با حال و هوای جدید اضافه کرده که توسط تیم Apple Music ایجاد و برای ویژگی Voice Plan بهینه شده است. برخی از آن ها شامل :

  • آهنگ هایی مناسب مهمانی شام
  • آهنگ های برای ریلکس کردن
  • آهنگ هایی مشابه آهنگ مورد علاقه

این پلی لیست ها برای همه مشترکان در Apple Music در دسترس خواهد بود. کافیست پلی لیست مورد نظرتان را از Siri بخواهید تا پخش شود. مشترکین ویژگی ویژگی Voice Plan همچنان می توانند به مجموعه لیست پخش اپل موزیک مانند New Music Daily ، Today’s Hits ، Today’s Country ، A-List Pop و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. این ویژگی اواخر پاییز در 17 کشور و منطقه اجرا می شود. از جمله : استرالیا ، اتریش ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، مکزیک ، نیوزلند ، اسپانیا ، تایوان ، انگلستان ، و ایالات متحده. اشتراک ماهانه این ویژگی ، 4.99 دلار می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*