نسل سوم AirPods فقط با آیفون هایی که از iOS 13 به بالا استفاده می کنند سازگار است


امید دلیری 28 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسل سوم AirPods فقط با آیفون هایی که از iOS 13 به بالا استفاده می کنند سازگار است. غول فناوری طی رویداد Unleashed سومین نسل از هدفون بلوتوثی خود را معرفی کرد. اکنون مشخص شده است که این محصول از آیفون ها و آیپد های قدیمی و آیپاد تاچ پشتیبانی نمی کند.

بر اساس صفحه مشخصات نسل سوم AirPods در وبسایت اپل ، این هدفون از آیفون 5S ، آیفون 6 و 6 پلاس پشتیبانی نمی کند. این هدفون همچنین پشتیبانی از آیپد مینی نسل 1 و 2 و 3 و آیپاد تاچ نسل 6 را کنار گذاشته است. اپل در پاورقی توضیحات AirPods جدید دلیل این امر را توضیح داده است. اپل گفته است که برخی از ویژگی ها به iOS 13 نیاز دارند که هیچ یک از دستگاه های ذکر شده در بالا از آن پشتیبانی نمی کنند.

یکی از محصولاتی که اپل طی رویداد Unleashed معرفی کرد ، نسل سوم AirPods بود. مدل های جدید مک بوک پرو ، AirPods 3 ، تراشه های سیلیکون جدید و به روزرسانی های دیگر را معرفی کرد. AirPods 3 دارای طراحی به روز شده ، کیفیت صدای بهبود یافته و موارد دیگر است. این مدل از ویژگی هایی مانند Spatial Audio در Apple Music و Conversation Boost و موارد دیگر برخوردار می باشد. همانطور که شایعه شده بود ، این مدل دارای طراحی مشابه AirPods Pro است. اما بدون لبه های سیلیکونی و بدون قابلیت نویزگیر فعال. AirPods جدید مجهز به ویژگی EQ Adaptive می باشد. این ویژگی فرکانس ها را در زمان واقعی بر اساس آنچه کاربر گوش می دهد تنظیم می کند تا حتی کیفیت صدا را بهبود بخشد. این مدل از تراشه ی H1 اپل استفاده می کند.

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل نسل سوم AirPods را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید.

معرفی AirPods 3

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*