بر اساس شایعه ای جدید اپل آیمک 27 اینچی جدید با صفحه نمایش mini-LED را اوایل 2022 عرضه می کند


امید دلیری 29 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید اپل آیمک 27 اینچی جدید با صفحه نمایش mini-LED را اوایل 2022 عرضه می کند. به گفته تحلیلگر Ross Young ، اپل در حال آماده سازی این محصول برای معرفی و عرضه در اوایل سال 2022 می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

خداحافظی قریب الوقوع آیمک با پردازه ی اینتل

Ross Young در توییتی گفت که پیش بینی می شود آیمک 27 اینچی با صفحه نمایش mini-LED در سه ماهه اول سال 2022 عرضع می شود. صفحه نمایش این محصول مجهز فناوری های پیشرفته ای که برای اولین بار در صفحه نمایش حرفه ای XDR اپل مشاهده شد ، می باشد. تحلیلگر و مدیرعامل زنجیره تأمین صفحه نمایش در بیانیه ای به وبسایت MacRumors گفت که محصول جدید دارای فناوری mini-LED است.

تاکنون بیشتر محصولات اپل با مجهز به صفحه نمایش mini-LED شده اند. از آیپد پرو 12.9 اینچی تا مدل های جدید 14 و 16 اینچی مک بوک پرو. این امر نشان می دهد که آیمک جدید نیز از همین روند پیروی می کند. همچنین پیش بینی می شود که این محصول جدید دارای فناوری ProMotion می باشد. فناوری که نرخ تازه سازی پویا را از 24 هرتز تا 120 هرتز فعال می کند. Ross Young در زمینه پیش بینی های مربوط به صفحه نمایش اپل ، سابقه قابل ستایشی دارد. در ماه جولای ، او اندازه صفحه نمایش آیپد مینی نسل ششم را دقیقاً تعیین کرد. قبل از آن ، گنجاندن ProMotion در آیفون 13 را تقریباً یک سال قبل پیش بینی کرده بود.

آیمک 27 اینچی فعلی اپل یکی از آخرین مدلهای مک می باشد که از پردازنده های اینتل استفاده می کند. این شرکت در مسیر یک ابتکار دو ساله برای انتقال کل خط رایانه خود به تراشه های اپل سیلیکون قرار دارد. مسیری که اخیراً با عرضه ی مدل های جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی به اوج رسید. چرا که این مدل ها مجهز به تراشه های M1 Pro و M1 Max می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*