Lego Star Wars: Castaways در ماه نوامبر برای Apple Arcade منتشر می شود


امید دلیری 29 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Lego Star Wars: Castaways در ماه نوامبر برای Apple Arcade منتشر می شود. غول فناوری اعلام کرده است که این عنوان جدید ماجراجویی در راه Apple Arcade می باشد.

Lego Star Wars: Castaways به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت های خود را شخصی سازی کرده و در اولین عنوان اجتماعی در دنیای جنگ ستارگان لگو بازی کنند. بازیکنان پازل ها را حل می کنند و با دشمنان مبارزه می کنند. آن ها همچنین مهارت های خود را در عرصه های نبرد تقویت می کنند. این بازی در یک سیاره مخفی که مدتهاست رها شده است دنبال می شود. اما شبیه سازی لحظات کلیدی و مکانهای نمادین از جنگ ستارگان را نشان می دهد.

در توضیحات این باری گفته شده : مینی فیگور LEGO درون بازی خود را از صدها قطعه LEGO در بازی جدید Star Wars در Apple Arcade بسازید. یک دنیای مخفی را کشف کنید که اکنون محل زندگی یاران Castaways است و در این خانه جدید زندگی بسازید. Apple Arcade در توییت جدیدی گفته به زودی با بازی Lego Star Wars: Castaways به یک کهکشان دور سفر کنید.  یاران خود را نجات دهید. در سیاره ای مرموز فرود بیایید و با دوستان خود بازی کنید تا فسادی که جهان StarWars را تهدید می کند شکست دهید.

جدیدترین عنوان Lego Star Wars توسط Gameloft برای Apple Arcade در حال توسعه است. Lego Star Wars: Castaways اولین نسخه ی Star Wars نیست که به Apple Arcade ملحق شده است. پیشتر در سال 2021 ، بازی استراتژی Lego Star Wars Battles به این پلت فرم اضافه شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*