هدفون Beats Fit Pro در عکس های جدید Kim Kardashian دیده شد


امید دلیری 1 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هدفون Beats Fit Pro در عکس های جدید Kim Kardashian دیده شد. این شخصیت محبوب رسانه‌ای در عکس جدید خود در حال استفاده از این هدفون می باشد. در حالی که این هدفون هنوز منتشر نشده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اخیراً گزارشی مبنی بر اینکه اپل در حال آماده سازی هدفون جدید Beats Fits Pro می باشد ، منتشر شده بود. اکنون عکس های جدیدی از Kim Kardashian در اینستاگرام منتشر شده است که رنگ رزگلد این هدفون در گوش او دیده می شود. البته تمرکز این پست اینستاگرامی بر لباس های او که توسط برند Balenciaga طراحی شده ، می باشد. اما با این حال وجود مدل جدید هدفون Beats در گوش های او توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. 

هدفون Beats Fit Pro از نظر طراحی شبیه به Beats Studio Buds می باشد که به تازگی منتشر شده است. با این حال گزارش شده است که مدل جدید دارای ساقه ای به سمت بالا می باشد. این طراحی می تواند ثبات بهتری را در طول تمرین ایجاد کند. نکته دیگر این است که این مدل جدید می تواند مجهز به تراشه ی H1 اپل باشد. این تراشه هم جفت شدن سریع و هم کنترل Siri را ارائه می دهد.

این اولین باری نیست که هدفون های Beats در عکس های افراد مشهور مشاهده می شوند. مدل قبلی یعنی Beats Studio Buds نیز در موزیک ویدیوی Roddy Ricch دیده شده بود. این هدفون همچنین در عکس ایستاگرام LeBron James و Alex Morgan نیز دیده شده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*