اپلیکیشن DaVinci Resolve در مک بوک پرو های جدید تا پنج برابر سریعتر کار می کند


امید دلیری 3 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن DaVinci Resolve در مک بوک پرو های جدید تا پنج برابر سریعتر کار می کند. شرکت Blackmagic Design نسخه ی جدید 17.4 اپلیکیشن ویرایش ویدیوی خود را منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده است که این اپلیکیشن در مدل های جدید مک بوک پرو که از تراشه های M1 Pro و M1 Max استفاده می کنند ، سریعتر عمل می کند.

نسخه ی جدید اپلیکیشن محبوب ویرایش ویدیو و فیلم

این شرکت می گوید به طور کلی نسخه ی 17.4 سرعت رمزگشایی فایل های 12K Blackmagic RAW را تا سه برابر بهبود می بخشد. همچنین رندر فایل های H.265 هم 1.5 برابر سریعتر است. این امر همراه با بهبود سرعت سخت افزاری M1 Pro و M1 Max باعث می شود که سرعت کلی برای اکثر موارد استفاده از این اپلیکیشن تا پنج برابر سریعتر باشد. در نسخه ی جدید پشتیبانی از نمایشگرهای ProMotion 120Hz نیز اضافه شده است. این امر باعث ایجاد رابط کاربری روان و تجربه پخش می شود.

به لطف افزایش عملکرد موتور عصبی (Neural Engine) در تراشه های M1 Pro و M1 Max ، تشخیص چهره ، تشخیص شیء و تنظیم مجدد هوشمند در حال حاضر تا چهار برابر سریعتر است. DaVinci Resolve 17.4 همچنین ادغام Dropbox Replay را اضافه کرده است. کاربران اکنون می توانند فیلم های خود را مستقیماً از DaVinci Resolve Studio در Dropbox Replay بارگذاری کنند. نظرات و حاشیه نویسی های Dropbox نیز فوراً با جدول زمانی DaVinci Resolve همگام سازی می شوند.

علاوه بر این ها ، بهبودهایی در ویژگی های زیرنویس ایجاد شده است. مانند تغییر اندازه خودکار پس زمینه ها و قرار دادن مکان نما هنگام ایجاد زیرنویس. پشتیبانی گسترده برای مدیریت خودکار رنگ ، راه اندازی پروژه ها را آسان تر می کند. پشتیبانی از ACES 1.3 به ویراستاران اجازه می دهد تا تصاویر وسیع تری را با دقت بیشتری نمایش دهند. سایر به روزرسانی های کلیدی شامل Resolve FX جدید از جمله فیلم halation ، بهبود سه بعدی کلیدهای کنترل و ظرافت ماتی ، و توانایی صادر کردن عناوین نشانگر زمان بندی به عنوان ویدیوهای YouTube یا  Quicktime است. DaVinci Resolve 17.4 از وبسایت Blackmagic Design قابل دانلود است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*