اپل اولین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS را منتشر کرد


امید دلیری 6 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS را منتشر کرد. غول فناوری مجدداً فرآیند انتشار نسخه های آزمایشی برای سیستم عامل‌های خود را آغار کرده است. به این ترتیب نسخه آزمایشی از سیستم عامل های آینده خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اولین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

اولین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS پس از انتشار نسخه نهایی iOS 15.1، iPadOS 15.1، tvOS 15.1 و watchOS 8.1 دنبال می‌شوند. اولین نسخه‌های آزمایشی iOS 15.2 و iPadOS 15.2 دارای شماره ساخت 19C5026i هستند. WatchOS 8.3 دارای شماره ساخت 19S5026e می باشد. در این مرحله اولیه، دقیقاً مشخص نیست که هر یک از نسخه های آزمایشی جدید چه مواردی را شامل می‌شود. اما محتویات این نسخه ها مدت کوتاهی پس از دانلود و نصب توسط آزمایش‌کنندگان آشکار خواهد شد.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*