Transformers: Tactical Arena جمعه ی این هفته برای Apple Arcade منتشر می شود


امید دلیری 12 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Transformers: Tactical Arena جمعه ی این هفته برای Apple Arcade منتشر می شود. سرویس بازی اپل یک عنوان انحصاری دیگر را به لیست بازی های خود اضافه کرده است. این بازی استراتژیک PvP رقابتی همراه با لیستی از شخصیت های آشنای Transformer جمعه ی پیش رو عرضه خواهد شد.

Transformers: Tactical Arena توسط کمپانی Red Games Co ساخته شده و قرار است در 5 نوامبر عرضه شود. این بازی یک بازی استراتژیک مبتنی بر کارت است که بازیکنان را در نبردهای بلادرنگ در مقابل یکدیگر قرار می دهد. بازیکنان با باز کردن شخصیت‌ها، ساختارها و کارت‌های پشتیبانی تاکتیکی جدید ، سبک بازی خود را گسترش می‌دهند. به این ترتیب جایگاه آن ها در تابلوی امتیازات نیز بالا می رود. کارت‌های افسانه‌ای را می‌توان به دو صورت بازی کرد. این کارت ها امکان تغییر استراتژی و شگفتی‌سازی در حین پرواز را فراهم می‌کنند.

در بازی Transformers: Tactical Arena بازیکنان می توانند با برنده شدن در مسابقات، ترانسفورماتورهای مورد علاقه خود را جمع آوری کرده و سطح آنها را بالا ببرند. ترکیب و تطبیق شخصیت‌ها، توانایی‌ها و سایر کارت‌ها، انواع سبک‌های بازی را امکان‌پذیر می‌سازد. چالش های روزانه و هفتگی جوایزی را ارائه می دهند و بازی را تازه نگه می دارند. مشترکین Apple Arcade می توانند برای دانلود این بازی ثبت نام کنند. این بازی جمعه 5 نوامبر در iOS، iPadOS، macOS و tvOS در دسترس قرار می گیرد.

قیمت اشتراک اپل آرکید 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال به عنوان خرید مستقل تعیین شده است. اپل یک اشتراک آزمایشی رایگان یک ماهه را برای مشتریان جدید ارائه می‌کند و همه بسته‌های Apple One شامل این سرویس هستند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*