اپل دومین نسخه آزمایشی عمومی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS را منتشر کرد


امید دلیری 20 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه آزمایشی عمومی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS را منتشر کرد. غول فناوری یک روز پس از انتشار نسخه های آزمایشی برای توسعه‌دهندگان ، آن ها را بصورت عمومی منتشر کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دومین نسخه آزمایشی عمومی iOS ، tvOS و iPadOS 15.2 و 8.3 watchOS باید با نسخه های توسعه دهندگان یکسان باشند. اعضای برنامه تست نرم افزار عمومی اپل می توانند این نسخه ها را از پورتال وب اپل دریافت کنند. تعدادی ویژگی قابل توجه در نسخه‌های آزمایشی جدید وجود دارد. از جمله ابزار ایمنی ارتباطات که برای تشخیص برهنگی در پیام‌های ارسال یا دریافت شده توسط کودکان طراحی شده است.

دومین نسخه آزمایشی عمومی 15.2 iOS همچنین شامل ابزار Digital Legacy است. ابزاری که به کاربران اجازه می دهد تا پس از مرگ مخاطبین ، به اطلاعات آن ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این ، یک ویژگی جدید برای کاهش نگرانی ها در مورد دریابی AirTag اضافه شده است. اپل همچنین می‌گوید که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده، تعویض صفحه‌نمایش شخص ثالث را در مدل‌های آیفون 13 آسان‌تر می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی ، نسخه ی نهایی iOS 15.2 خواهد بود یا خیر.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*