آنچه از آی‌مک پرو 2022 اپل می دانیم


امید دلیری 23 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آنچه از آی‌مک پرو 2022 اپل می دانیم. اپل در حال کار بر روی یک نسخه بازطراحی شده از آی‌مک با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است. محصولی که می‌تواند نام آی‌مک‌ پرو را بازگرداند تا آن را از آی‌مک ۲۴ اینچی که اپل در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد متمایز کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انتظار می‌رود آی‌مک پرو 2022 دارای طراحی جدید و پردازنده های M1 Pro و M1 Max باشد. همچنین انتظار می رود این محصول مجهز به نمایشگر mini-LED باشد و می تواند در نیمه اول سال 2022 عرضه شود. به گفته افشاگری به نام Dylandkt ، محصول جدید از نظر طراحی شبیه به آی‌مک 24 اینچی و نمایشگر Pro Display XDR خواهد بود. این محصول دارای حاشیه‌های مشکی خواهد بود و اگر واقعاً شبیه به Pro Display XDR باشد ، اندازه قاب می‌تواند بسیار باریک‌تر باشد.

مدلی که جایگزین آی‌مک 27 اینچی مبنتی بر پردازنده اینتل خواهد شد

مانند مدل‌های مک‌بوک پرو 2021 ، انتظار می رود آی‌مک پرو 2022 از صفحه‌نمایش HDR بهبود یافته استفاده می‌کند. همچنین از فناوری نمایشگر ProMotion بهره می‌برد که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را امکان‌پذیر می‌کند. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به گیم‌پلی روان‌تر و پیمایش در برنامه‌های مختلف مانند سافاری کمک می کند. همچنین انیمیشن‌های عمومی را در سراسر macOS بهبود می‌بخشد. برخی شایعات حاکی از آن است که مدل جدید نمایشگری بزرگتر از 27 اینچ خواهد داشت. اما Ross Young تحلیلگر صفحه نمایش می گوید که اندازه محصول آینده مانند مدل فعلی 27 اینچ خواهد بود.

به گفته Dylandkt ، اپل Face ID را برروی آی‌مک پرو 2022 آزمایش کرده است. اما اضافه شدن این یک ویژگی تأیید نشده است. انتظار می رود مدل جدید از نظر درگاه ها ، پیکربندی  مشابهی را با مک‌بوک پرو ارائه دهد. این پیکربندی شامل درگاه های USB-C/Thunderbolt ، اسلات کارت SD و درگاه HDMI می باشد. اپل همچنین می تواند همانند آی‌مک 24 اینچ ، یک پورت اترنت را در آداپتور برق تعبیه کند.

از نظر قیمت گذاری گفته می شود که آی‌مک پرو 2022 پایه دارای 16 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت SSD است. انتظار می رود قیمت آن از حدود 2000 دلار شروع شود. این محصول شاید در نیمه اول سال در رویداد WWDC یا قبل از آن عرضه شود. این مدل جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل می‌شود که یکی از آخرین مدل‌های مک است که همچنان از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*