آمازون اپلیکیشن Prime Video را برای مک منتشر کرد


امید دلیری 25 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آمازون اپلیکیشن Prime Video را برای مک منتشر کرد. اکنون این اپلیکیشن بصورت بومی از طریق App Store اپل برای مک در دسترس است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد مستقیماً فیلم و نمایش تلویزیونی خریداری کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آمازون چند سالی است که اپلیکیشن Prime Video را برای iOS و tvOS در دسترس قرار داده است. این شرکت اکنون نسخه جدیدی را برای مک ها عرضه کرده است. ظاهراً آن طور که این نسخه در Swift کدگذاری شده ، شماره نسخه آن 9.00.33 می باشد. این شماره نسخه کمی قدیمی تر از نسخه 9.00.7963.5 آیفون است که 24 ساعت قبل به روز شده بود. احتمالاً به عنوان بخشی از معامله اپل برای وارد کردن Amazon Prime به App Store ، کاربران مجبور نیستند از طریق خریدهای درون برنامه ای مشترک شوند.

کاربران می توانند در اپلیکیشن Prime Video ثبت‌نام کنند. همچنین می‌توانند از طریق آن فیلم و نمایش تلویزیونی بخرند. اگر کاربری قبلاً عضو Prime باشد و همچنین یک کارت اعتباری موجود با حساب مرتبط داشته باشد ، آن کارت نمایش داده می‌شود. به این ترتیب کاربر می‌تواند آن را انتخاب کند. آمازون می گوید محتوای این اپلیکیشن شامل ورزش های زنده ، از جمله فوتبال پنجشنبه شب و لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

با عرضه ی اپلیکیشن Prime Video اکنون می‌توانید تماشای محتوای مورد نظرتان را در مک شروع کنید. سپس به Apple TV یا iOS بروید و پخش را از همان نقطه از سر بگیرید. این اپلیکیشن بصورت رایگان برای دانلود در App Store در دسترس می باشد. این اپلیکیشن برای اجرا به macOS Big Sur یا نسخه ی جدیدتر نیاز دارد. هزینه اشتراک آمازون پرایم 12.99 دلار در ماه می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*