Disney Melee Mania ماه دسامبر برای Apple Arcade منتشر می شود


امید دلیری 25 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Disney Melee Mania ماه دسامبر برای Apple Arcade منتشر می شود. مشترکین Apple Arcade به عنوان شخصیت‌های نمادین دیزنی و پیکسار در یک بازی به سبک نبرد چند نفره آنلاین (MOBA) بازی می‌کنند. این بازی قرار است در ماه دسامبر به عنوان یک پلتفرم انحصاری عرضه شود.

شرکت Mighty Bear Games سازنده ی بازی Disney Melee Mania می باشد. این بازی مجموعه‌ای از شخصیت‌های فرنچایز دیزنی و پیکسار را در مبارزه مجازی در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. عنوانی که می تواند خانواده پسند باشد. Mickey Mouse ، Moana ، Buzz Lightyear و شخصیت های دیگر به‌عنوان هولوگرام نشان داده می‌شوند. آن ها در یک عرصه مجازی که تابه‌حال دیده نشده می‌جنگند. به نظر می رسد که حداکثر شش بازیکن می توانند به مسابقات آنلاین 3v3 ملحق شوند، اگرچه اپل جزئیات گیم پلی را ارائه نکرده است.

هر راند بازی Disney Melee Mania پنج دقیقه طول می کشد. بازیکنان موظفند در طول زمان تعیین شده تا جایی که ممکن است امتیاز جمع کنند یا تیم مقابل را شکست دهند. کلیپی از این بازی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این کلیپ مکانیک های ساده شده به سبک MOBA را نشان می دهد که برای نبردهای نزدیک تنظیم شده اند. قهرمانان از طریق حرکات و توانایی های خاص شخصیت آسیب می بینند. این بازی حالت‌ها و چالش‌های متعددی ارائه می‌کند و بازیکنان می‌توانند از رویدادها جوایزی در بازی کسب کنند.

اپل فهرست کامل شخصیت های بازی Disney Melee Mania را اعلام نکرده است. اما می‌گوید این بازی با 12 شخصیت عرضه خواهد شد. شخصیت های بیشتری به طور منظم در به روز رسانی های آینده اضافه می شوند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*