رفع موانع تعویض صفحه نمایش آیفون 13 توسط تعمیرکاران متفرقه در سومین نسخه آزمایشی iOS 15.2


امید دلیری 26 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می رسد اپل به وعده های خود مبنی بر رفع موانع تعویض صفحه نمایش آیفون 13 توسط تعمیرکاران شخص ثالث عمل می کند. به گفته کارشناسان ، تعویض قطعات آیفون را می توان در سومین نسخه ی آزمایشی iOS 15.2 با سهولت نسبی انجام داد. مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون 13 ، تعمیرکاران شخص ثالث گزارش‌هایی منتشر کردند. گزارش هایی مبنی بر این که تلاش برای جایگزینی نمایشگر این گوشی منجر به غیرفعال شدن ماژول‌های Face ID می‌شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بعداً مشخص شد که یک میکروکنترلر متصل به صفحه نمایش ، آن را با آیفون میزبان خود جفت یا سریال می کند. به این ترتیب مانع از تعمیر یا تعویض صفحه نمایش غیرمجاز می شود. ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل می‌توانند نمایشگرهای جدید را با بدنه‌های آیفون 13 با استفاده از نرم‌افزار تخصصی همگام‌سازی کنند. اما شرکت‌های شخص ثالث در حال حاضر با فرآیندی سخت مواجه می شوند. آن ها باید تراشه اصلی را در یک فرآیند پیچیده و مخاطره‌آمیز به صفحه‌ای جدید منتقل کنند.

هفته گذشته ، اپل بیانیه‌ای به وبسایت The Verge ارسال کرد. اپل در این بیانیه گفت که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده ، تعمیر صفحه نمایش را با سریال‌سازی nixing آسان‌تر می‌کند. اکنون به نظر می رسد که یک پچ در سومین نسخه ی آزمایشی iOS 15.2 که امروز منتشر شد گنجانده شده است. شرکت تعمیرات iCorrect مستقر در بریتانیا ، اثباتی مبنی بر وجود این پچ منتشر کرد. این شرکت صفحه نمایش آیفون 13 دارای نسخه بتای iOS 15.2 را تعویض کرد. پس از تعویض متوجه شد که Face ID پس از تعویض صفحه نمایش هنوز کار می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*