اپل watchOS 8.1.1 را منتشر کرد


امید دلیری 29 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 8.1.1 را منتشر کرد. غول فناوری به روزرسانی جدیدی برای ساعت های هوشمند خود منتشر کرده است. به‌روزرسانی کوچکی که ویژگی جدیدی اضافه نمی کند. اما  مشکلی که هنگام شارژ کردن اپل واچ سری 7 اتفاق می افتد را برطرف می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با توجه به یادداشت‌های منتشر شده توسط اپل ، به‌روزرسانی watchOS 8.1.1 مشکل شارژ اپل واچ سری 7 را برطرف می‌کند. در این به روزرسانی هیچ ویژگی مربوط به کاربر اضافه نشده یا تغییری نکرده است. شماره ساخت به روزرسانی جدید 19R580 می باشد که جایگزین 19R570 می شود. پیش از این به روزرسانی ، WatchOS 8.1 در 25 اکتبر تنها با رفع اشکال و بهبود عملکرد منتشر شد.

کاربران می توانند همانند به روزرسانی های قبلی ، به روزرسانی watchOS 8.1.1 را بطور رایگان دانلود و نصب کنند. این به‌روزرسانی به‌طور خودکار برای کاربرانی که گزینه به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند ، دانلود و نصب می شود. البته زمانی که اپل واچ روی شارژر باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و در محدوده Wi-Fi آیفون کاربر باشد. همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود ، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهند.

برای دانلود و نصب به روزرسانی watchOS 8.1.1 بصورت دستی ، وارد اپلیکیشن Apple Watch شوید. وارد General و سپس Software Update شوید. اگر به روز رسانی در دسترس باشد ، یک درخواست برای دانلود و نصب ظاهر می شود. اپل واچ را روی شارژر آن قرار دهید هنگامی که شارژ اپل واچ بالاتر از 50٪ باشد، به روز رسانی شروع می شود. تا زمانی که آپدیت کامل نشده ، اپل واچ را از شارژر جدا نکنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*