اپل و Travis Scott در پی شکایت شرکت کنندگان مجروح در کنسرت Astroworld دو میلیارد دلار جریمه شدند


امید دلیری 30 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل و Travis Scott در پی شکایت شرکت کنندگان مجروح در کنسرت Astroworld دو میلیارد دلار جریمه شدند. صدها نفر که در کنسرت مرگبار Astroworld در اوایل ماه نوامبر مجروح شدند ، از اپل ، سرویس فروش بلیط Live Nation و تراویس اسکات شکایت کردند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این شکایت که روز پنجشنبه در دادگاه ایالتی هیوستون ثبت شد ، شکایت قبلی را که پس از کنسرت در تاریخ 5 نوامبر صورت گرفته بود ، اصلاح می کند. وبسایت Bloomberg گزارش داده است که شکایت تجدید نظر شده تعداد شاکیان را به 282 نفر می رساند. وکیل Thomas J. Henry در حال مذاکره برای اضافه کردن 120 نفر دیگر به پرونده است. شاکیان این پرونده می گویند زمانی که یک جمعیت 50000 نفری در کنسرت به جنون کشیده شدند ، 10 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

Travis Scott سابقه تشویق طرفداران به نادیده گرفتن اقدامات ایمنی در کنسرت های خود را دارد. او پیش از این دو بار به اتهامات مربوط به بی نظمی عمومی مربوط به کنسرت های برگزار شده در شیکاگو و آرکانزاس اعتراف کرده است. Thomas J. Henry معتقد است که Live Nation می‌توانست از مرگ و جراحات در کنسرت Astroworld جلوگیری کند. البته اگر اقدامات احتیاطی لازم را انجام می‌داد.

Thomas J. Henry در بیانیه‌ای گفت : متهمان ایستادند تا از این رویداد پول گزافی به دست آورند. آن ها همچنان تصمیم گرفتند تا قوانین را دور بزنند ، هزینه‌ها را کاهش دهند و شرکت‌کنندگان را در معرض خطر قرار دهند. Apple Music کنسرت Astroworld را با تیتر Travis Scott. Live Nation به صورت زنده پخش کرد. سرویس فروش بلیط Live Nation نیز این رویداد را تبلیغ کرده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*