انتظار می رود کمپانی BOE با تولید صفحه‌نمایش‌ آیفون های 2023 ، کمپانی LG را تحت فشار قرار دهد


امید دلیری 1 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتظار می رود کمپانی BOE با تولید صفحه‌نمایش‌ آیفون های 2023 ، کمپانی LG را تحت فشار قرار دهد. در بحبوحه شایعات در مورد مودم طراحی شده سفارشی اپل برای سری آیفون های 2023 ، اکنون گزارش جدیدتری منتشر شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گزارش جدید حاکی از آن است که پنل های صفحه نمایشی که برای آیفون های 2023 در نظر گرفته شده می توانند فشار قابل توجهی بر سهم بازار صفحه نمایش کمپانی LG وارد کند. بر اساس تحقیقات UBI که توسط وبسایت The Elec مشاهده شده است ، کمپانی BOE در حال تبدیل سه کارخانه خود به تأسیساتی است که قادر به تولید پنل های OLED برای اپل هستند. تا به امروز ، کمپانی BOE پنل‌های OLED را برای آیفون 12 و 13 در چین تولید کرده است. این پنل ها تنها 10 درصد از کل صفحه‌نمایش‌های آیفون در سال 2021 را به خود اختصاص داده اند.

اما طبق گزارش‌های جدید ، این گسترش قابل توجه به کمپانی BOE اجازه می‌دهد تا از LG به عنوان یکی از تولیدکنندگان صفحه‌نمایش‌ آیفون پیشی بگیرد. این کمپانی تا سه ماهه چهارم سال 2022 به ظرفیت تولید 144000 زیرلایه در ماه خواهد رسید. مقداری که در حال حاضر تنها 96000 زیرلایه است. مقدار آینده از ظرفیت تولید فعلی 140000 زیرلایه در ماه ساموسنگ نیز فراتر خواهد رفت. به این ترتیب کمپانی BOE به عنوان یک رقیب جدی شناخته می شود.

کمپانی BOE سهم بیشتری از عرضه صفحه‌نمایش‌ آیفون را به خود اختصاص می‌دهد. زیرا اپل تنها مشتری این شرکت برای پنل‌های OLED نسل ششم است. برخلاف سامسونگ که طیف وسیعی از مشتریان دیگر دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*