نسخه 15.0 اپلیکیشن Shazam قبل از تسلیم شدن مدت بیشتری به آهنگ‌ها گوش می‌دهد


امید دلیری 4 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه 15.0 اپلیکیشن Shazam قبل از تسلیم شدن مدت بیشتری به آهنگ‌ها گوش می‌دهد. امروز اپلیکیشن تشخیص موسیقی اپل به نسخه 15.0 به روز شده است. این اپلیکیشن اکنون می تواند زمان بیشتری را صرف گوش دادن به آهنگ های سخت تر کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نسخه 15.0 اپلیکیشن Shazam به‌عنوان به‌روزرسانی از طریق اپ استور در دسترس قرار گرفته است. یادداشت های این نسخه توضیح می‌دهد که این به‌روزرسانی ، تغییری در نحوه عملکرد آن ایجاد می‌کند. اکنون این اپلیکیشن می تواند زمان بیشتری را صرف گوش دادن به یک آهنگ خاص کند. در یادداشت‌ها گفته شده : شزم اکنون با تلاش بیشتر و طولانی‌تر آهنگ‌های بیشتری پیدا می‌کند.

به طور معمول اپلیکیشن Shazam یک آهنگ را در عرض چند ثانیه تشخیص می دهد. اما اگر آهنگی که در حال پخش است را نشنود یا تشخیص دهد، برای مدت طولانی تری گوش می دهد. پس از مدت زمانی از پیش تعیین شده ، اپلیکیشن از تلاش برای گوش دادن به آهنگ منصرف می شود. عملی که معمولاً باعث می شود تا کاربران دوباره تلاش کنند تا آیفون خود را به بلندگو نزدیک تر کنند. به احتمال زیاد با افزایش مدت زمانی که Shazam می‌تواند به آهنگ گوش دهد، صدای بیشتری برای دسترسی سرویس Shazam وجود خواهد داشت. در نتیجه نسخه 15.0 اپلیکیشن Shazam شانس بیشتری برای پیدا کردن آهنگ ایجاد می کند.

به روزرسانی جدید برای اپلیکیشن Shazam اعمال می شود. اما مشخص نیست که این به روزرسانی برای نسخه موجود در Control Center اعمال می شود یا خیر. این اپلیکیشن به صورت رایگان در App Store در دسترس می باشد. این اپلیکیشن با تمامی آیفون‌ها و آیپدهای دارای iOS 13.0 و iPadOS 13.0 یا بالاتر سازگار است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*