DisplayLink Manager اکنون از چرخش نمایشگر خارجی در مک های M1 پشتیبانی می کند


امید دلیری 6 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

DisplayLink Manager اکنون از چرخش نمایشگر خارجی در مک های M1 پشتیبانی می کند. شرکت Synaptics امروز نسخه آزمایشی جدیدی از اپلیکیشن مدیریت صفحه نمایش خود را برای macOS منتشر کرد. این نسخه ی آزمایشی همراه با پشتیبانی از چرخش نمایشگر خارجی در مک های M1 منتشر شده است. ویژگی که کاربران مدت ها منتظر آن بودند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

یکی از نمایندگان شرکت Synaptics گفته است که نسخه جدید و نهایی اپلیکیشن DisplayLink Manager تا اواخر دسامبر منتشر می شود. البته مشروط بر اینکه نسخه ی آزمایشی موفقیت آمیز باشد. آداپتورهای DisplayLink در مدل‌های M1 مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو 13 اینچی محبوبیت نشان داده‌اند. زیرا با وجود مشخصات فنی اپل که نشان می‌دهد نوت‌بوک‌ها تنها از یک نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کنند، اجازه می‌دهند چندین نمایشگر خارجی به هم متصل شوند.

اپلیکیشن DisplayLink Manager به تنظیم نمایشگرهای خارجی از طریق DisplayLink کمک می کند. بر اساس گزارش وبسایت Reddit ، نسخه جدید این اپلیکیشن امکان استفاده از نمایشگرهای خارجی متصل به مک های M1 با آداپتورها یا داک های DisplayLink را در هر دو جهت افقی و عمودی فراهم می کند.

DisplayLink Manager 1.6 beta با تمامی نسخه های macOS Monterey و macOS Big Sur سازگار است. اکنون می توانید آن را بصورت رایگان از وبسایت Synaptics دانلود کنید. مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی به طور رسمیحداکثر از دو نمایشگر خارجی با تراشه M1 Pro پشتیبانی می کنند. همچنین حداکثر از چهار نمایشگر خارجی با تراشه M1 Max بدون استفاده از آداپتورهای DisplayLink یا راه‌حل‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*