اپل همچنان بر روی شارژرهای AirPower و همچنین شارژ بی‌سیم دوربرد و شارژ معکوس کار می‌کند


امید دلیری 8 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل همچنان بر روی شارژرهای AirPower و همچنین شارژ بی‌سیم دوربرد و شارژ معکوس کار می‌کند. به گفته Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ، اپل همچنان در حال کار بر روی شارژر بی سیم جدید برایآینده است. شارژری که عملکردی مشابه AirPower که اکنون رها شده داشته باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شارژری که محصولات اپل را بصورت هم زمان شارژ می کند

Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود ، گزارش‌های قبلی را تکرار کرده است. گزارش هایی مبنی بر این که اپل همچنان قصد دارد یک شارژ بی‌سیم جدید تولید کند. شارژری که چندین دستگاه مانند آیفون، اپل واچ و ایرپاد را به طور همزمان شارژ کند. اپل اولین بار AirPower  را در سپتامبر 2017 در کنار آیفون 8 و آیفون X معرفی کرد. در آن زمان ، اپل گفت که این شارژر در سال 2018 عرضه خواهد شد ، اما این اتفاق نیفتاد. پس از ماه ها شایعات در مورد مشکلات توسعه، اپل این پروژه را در مارس 2019 لغو کرد.

از آن زمان، اپل شارژ بی‌سیم MagSafe را برای آیفون های خود عرضه کرده است. همچنین MagSafe Duo که می تواند به صورت بی سیم اپل واچ و آیفون را به صورت هم زمان شارژ کند. اگرچه شارژر مگ سیف دوگانه فقط دو شارژر بی سیم مجزا است که به هم متصل شده اند. اگر Mark Gurman درست گفته باشد ، اپل همچنان قصد دارد شارژی را عرضه کند که بتواند هر سه محصول را همزمان شارژ کند.

در ادامه این موضوع ، Mark Gurman می‌گوید که معتقد است اپل همچنان در حال بررسی راه‌حل‌های شارژ است. راه حل هایی که به فناوری شارژ القایی مبتنی بر تماس متکی نیست. به طور خاص، او اشاره می کند که اپل در حال کار بر روی دستگاه های شارژ بی سیم مسافت کوتاه و طولانی است. در واقع اپل آینده ای را تصور می کند که در آن همه دستگاه های اصلی آن بتوانند یکدیگر را شارژ کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*