اپل برندگان سومین مراسم Apple Music Awards را اعلام کرد


امید دلیری 10 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برندگان سومین مراسم Apple Music Awards را اعلام کرد. The Weeknd در سومین سال از مراسم سالانه جوایز اپل موزیک به عنوان هنرمند سال جهانی انتخاب شد. در این مراسم همچنین دسته جدیدی از هنرمند سال منطقه ای نیز معرفی شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مراسم Apple Music Awards اولین بار در سال 2019 برگزار شد. این مراسم امسال برای شناسایی آثار بیشتری از سراسر جهان گسترش یافته است. Oliver Schusser معاون Apple Music و Beats ، در بیانیه ای گفت: 12 ماه گذشته ثابت کرده است که سال قابل توجهی برای موسیقی بوده است. ما خوشحالیم که از هنرمندانی که در حال شکل دادن به فرهنگ و ارتباط با طرفداران در سراسر جهان در Apple Music هستند ، تقدیر می کنیم. ما امسال هنرمندان منطقه‌ای بیشتری را می‌شناسیم. همچنین تأثیر نوازندگان با استعداد خارق‌العاده‌ای را که در سطح جهانی موج می‌زنند را به جهان نشان می‌دهیم.

برندگان امسال مراسم Apple Music Awards قبل از مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها اعلام شدند. مصاحبه هایی که از 7 دسامبر 2021 در Apple Music و اپلیکیشن Apple TV پخش می‌شوند.

برندگان امسال مراسم Apple Music Awards عبارتند از :

  • هنرمند سال جهانی : The Weeknd
  • هنرمند موفق سال ، آلبوم سال و آهنگ سال : Olivia Rodrigo
  • ترانه سرای سال : H.E.R
  • هنرمند سال آفریقا : Wizkid
  • هنرمند سال فرانسه: Aya Nakamura
  • هنرمند سال آلمان : RIN
  • هنرمند سال ژاپن : OFFICIAL HIGE DANDISM
  • هنرمند سال روسیه : Scriptonite

 

The Weeknd در رابطه با کسب جایزه هنرمند سال جهانی گفت : من برای این افتخار بزرگ بسیار است و سپاسگزارم. می‌خواهم از اپل برای همه حمایت‌هایش تشکر کنم. نه تنها برای کار من ، بلکه برای موسیقی عالی هنرمندان جدیدتر که پیدا کردن و پشتیبانی از آن ها بسیار مهم است.

Olivia Rodrigo نیز گفت : من اولین مصاحبه خود را برای اولین آلبومم با Apple Music انجام دادم. از آن زمان تا کنون خیلی اتفاق افتاده است. این واقعاً سورئال است. از Apple Music برای این جوایز شگفت انگیز متشکرم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*