Apple Music لیست محبوب ترین آهنگ های سال 2021 خود را معرفی کرد


امید دلیری 10 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple Music لیست محبوب ترین آهنگ های سال 2021 خود را معرفی کرد. اپل موزیک لیست پخش جدیدی را منتشر کرده است که شامل آهنگ‌های برتر پخش‌شده Apple Music در سال 2021 است. در این لیست هنرمندانی مانند BTS، Justin Bieber و The Weeknd رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Apple Music اواخر هرسال لیست محبوب ترین آهنگ های پلتفرم خود را منتشر می کند. آهنگ هایی که به تعداد دفعات زیادی شنیده و پخش شده اند. در توضیح لیست امسال گفته شده : پس از یک سال که بسیاری از جمعیت جهان در خانه‌های خود به دام افتادند، تمام هدف سال 2021 این بود که یک پا را از در خارج کند. این لیست برترین آهنگ‌های پخش‌شده در Apple Music در سراسر جهان را از 16 اکتبر 2020 تا 15 اکتبر 2021 جمع‌آوری می‌کند.

رتبه اول به گروه BTS ، گروه مشهور جهانی کی-پاپ برای آهنگ Dynamite تعلق گرفت. در واقع این آهنگ محبوب ترین آهنگ اپل موزیک شناخته شد. اپل طبق معمول آمار و تعداد دفعات پخش را فاش نمی کند. به هر حال موزیک ویدیوی Dynamite از گروه BTS بیش از 1.3 میلیارد بازدید در یوتیوب داشته است. رتبه دوم به Olivia Rodrigo برای آهنگ Drive’s License تعلق گرفت. رتبه سوم نیز به Ariana Grande برای آهنگ Positions تعلق گرفت. Drake ، Doja Cat و Justin Bieber نیز در این لیست حضور دارند.

اپل همچنین جوایز Apple Music را برای سال 2021 اعلام کرد. اپل The Weeknd را به عنوان هنرمند برتر ، H.E.R را به عنوان ترانه سرای سال و Olivia Rodrigo را به عنوان هنرمند موفق سال معرفی کرد. در سال 2020، پرطرفدارترین آهنگ اپل موزیک The Box از Roddy Ricch بود که بیش از 455 میلیون استریم در سراسر جهان داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*