اپل اپلیکیشن Tracker Detect را برای اندروید منتشر کرد


امید دلیری 25 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اپلیکیشن Tracker Detect را برای اندروید منتشر کرد. این اپلیکیشن با هدف کمک به کاربران اندرویدی در یافتن AirTag های نزدیک و سایر ردیاب های درون Find My منتشر شده است. این اپلیکیشن اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

هنگامی که AirTag برای اولین بار عرضه شد، بسیاری از کاربران نگران استفاده از این ردیاب های نسبتاً ارزان برای اهداف بد بودند. از این رو به کاربران آیفون در مورد وجود AirTag ناشناس با اهداف بد هشدار داده می شد. اما کاربران اندروید از این موضوع کنار گذاشته شدند و به آن ها هشداری داده نمی شد. اکنون با استفاده از اپلیکیشن اپلیکیشن Tracker Detect (تشخیص ردیاب) ، کاربران اندروید می‌توانند آرامش خاطر داشته باشند. اما این یک فرآیند دستی است و خود کاربر باید آن را انجام دهد.

با نصب اپلیکیشن Tracker Detect ، کاربران اندروید می توانند ردیاب های فعال را در نزدیکی شبکه Find My جستجو کنند. این جست و جو شامل AirTag اپل نیز می شود. اگر AirTag بیش از 10 دقیقه نزدیک شما باشد، گزینه ای برای پخش صدا ظاهر می شود. سپس کاربر اندروید می تواند صدایی را پخش کند تا AirTag نزدیک را پیدا کند و آن را غیرفعال کند. این ویژگی مانند نسخه ی iOS به صورت خودکار نیست. اما با این حال اگر کاربران اندروید احساس کنند ممکن است ردیاب روی شخص یا وسایل آنها قرار گرفته باشد ، سطحی از کنترل را می دهد.

اپلیکیشن Tracker Detect به کاربران امکان دسترسی به شماره سریال دستگاه را نیز می دهد. چرا که ممکن است هنگام تماس با مجری قانون ، شماره سریال دستگاه مورد نیاز باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*