بر اساس شایعه ای جدید ، مانیتور اپل با قیمت پایین تر در راه است


امید دلیری 29 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید ، مانیتور اپل با قیمت پایین تر در راه است. گزارشی جدید ادعا می‌کند که مانیتور Pro Display XDR اپل می‌تواند به مانیتور دومی که کاربران مک را هدف قرار می‌دهد ملحق شود. نمایشگری که به مصرف‌کنندگان گزینه‌ای با قیمت مناسب تر نسبت به صفحه‌نمایش سطح حرفه‌ای ۴۹۹۹ دلاری می‌دهد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در حال حاضر مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند یک مانیتور خارجی برای مک خود داشته باشند، حق انتخاب زیادی ندارند. یا باید برای مانیتور اپل Pro Display XDR مبلغی را پرداخت کنند یا از برند دیگری استفاده کنند. اکنون گزارش جدیدی در مورد برنامه های آینده اپل برای نمایشگر هایش منتشر شده است. در این گزارش پیش بینی شده که یک گزینه جایگزین می تواند توسط خود اپل در دسترس باشد. Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg ، حرف های جدیدی زده است.

او به شدت معتقد است اپل در حال کار بر روی یک نمایشگر خارجی جدید برای آخرین مک هایش است. او معتقد است که یک مانیتور با قیمت پایین تر برای کسانی که به دنبال اضافه کردن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر به مک‌بوک پرو جدید خود هستند ، عرضه خواهد شد. محصولی که بدون پرداخت مبلغی معادل پیش‌پرداخت خودروی لوکس برای Pro Display XDR منتشر می شود. هزینه تولید Pro Display XDR احتمالاً از زمان عرضه آن کاهش یافته است. Gurman معتقد است که اپل می تواند با برخی تغییرات و کاهش اندک روشنایی ، مانیتوری با کیفیت مشابه و کمی کوچکتر را با حدود نصف قیمت ارائه دهد.

نظرات Mark Gurman مدت کوتاهی پس از شایعه‌ای دیگر منتشر شده است. شایعه ای مبنی بر این که ال‌جی در حال کار بر روی سه صفحه نمایش بر اساس اندازه‌های Pro Display XDR و آی مک می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*