ظاهراً آی‌مک 27 اینچی جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی به سمت مرحله تولید حرکت می کند


امید دلیری 1 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ظاهراً آی‌مک 27 اینچی جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی به سمت مرحله تولید حرکت می کند. بر اساس گزارش جدید DigiTimes ، تأمین‌کنندگان اپل به سمت تولید آی‌مک ۲۷ اینچی جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی رفته و آن را آغاز کرده‌اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گفته می شود که آی‌مک 27 اینچی جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی در تعداد محدود تولید می شود. هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست. اما این گزارش احتمالاً به عرضه‌کنندگان قطعات جداگانه به تولیدکنندگان بزرگ‌تر برای مونتاژ نهایی اشاره دارد. زیرا آی‌مک جدید با صفحه نمایش 27 اینچ مینی ال ای دی به سمت تولید حرکت می‌کند. شایعه شده است که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه ی این محصول در نیمه اول سال 2022 است.

آی‌مک 27 اینچی جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی از ویژگی ProMotion پشتیبانی می‌کند. ویژگی که نرخ تازه سازی متغیر تا 120 هرتز را برای محتوای روان‌تر در نمایشگر امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این گزارش ، افشاکننده ای به نام dylandkt در توییتر ادعاهای دیگری داشته است. او ادعا می‌کند که آی‌مک جدید 27 اینچی دارای طراحی مشابه آی‌مک 24 اینچی است که اوایل امسال عرضه شد. اما مدل جدید با رنگ‌های تیره‌تر عرضه خواهد شد. او همچنین گفته است که این مدل از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max استفاده خواهد کرد. تراشه هایی که در مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی استفاده شده اند.

در حال حاضر، آی‌مک 27 اینچی یکی از آخرین مک‌های مبتنی بر اینتل است که اپل همچنان در کنار مک مینی پیشرفته و مک پرو می‌فروشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*