ال‌جی و سامسونگ نمایشگرهای Hole-Punch سری آیفون 14 را تولید خواهند کرد


امید دلیری 4 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ال‌جی و سامسونگ نمایشگرهای Hole-Punch سری آیفون 14 را تولید خواهند کرد. به گفته سایت کره ای The Elec، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سال آینده دارای پنل های صفحه نمایش LTPO OLED Hole-Punch خواهند بود. نمایشگرهایی که توسط سامسونگ و ال‌جی عرضه می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تأمین نمایشگر های نسل بعدی آیفون توسط ال‌جی و سامسونگ

شایعات مبنی بر عدم وجود ناچ در مدل‌های آیفون 2022 از مارس سال جاری آغاز شد. زمانی که Ming-Chi Kuo تحلیلگر اپل گفت که این مدل ها از نمایشگرهای Hole-Punch استفاده خواهند کرد. طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است از آن استفاده می‌کنند. این طراحی دارای یک بریدگی در مرکز برای دوربین جلو است که به جای ناچ ، یک صفحه نمایش بزرگتر را ارائه می دهد. Kuo معتقد است که حداقل مدل‌های رده بالای آیفون دارای این طراحی خواهند بود. هرچند اگر بازدهی خوب باشد، همه مدل‌های آیفون که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند می‌توانند از همان طراحی برخوردار باشند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مدل‌های غیر پرو ‌آیفون 14 که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان ناچ خواهند داشت. در واقع اپل نمایشگرهای Hole-Punch را به آیفون‌های گران‌تر محدود کرده است. بر اساس گزارش‌ها ، آیفون 14 مینی در بین مدل های سری 14 وجود نخواهد داشت. بر اساس آخرین گزارش سایت The Elec، سامسونگ که تأمین‌کننده اصلی پنل‌های OLED اپل می باشد ، تمام پنل‌های Hole-Punch آیفون 14 پرو 6.1 اینچی را تأمین می‌کند. در حالی که ال‌جی سفارشات تأمین این نمایشگرها را برای آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی بدست آورده است.

سامسونگ پنل‌های ناچ LTPO TFT OLED مورد استفاده در هر دو مدل پرو را در سری آیفون 13 امسال تأمین کرد. اما ال‌جی هیچ سفارش پنلی برای آیفون 13 دریافت نکرد. اگرچه در توسعه پنل‌ها با اپل همکاری کرد. بنابراین برنده شدن برخی سفارشات برای آیفون 14 پرو مکس، پیشرفت بزرگی برای ال‌جی است. زیرا این شرکت به دنبال ورود به زنجیره تأمین آیفون اپل است. در همین حال، به اپل این امکان را می دهد که وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*