اپل سال ببر را با عرضه نسخه ویژه AirTag و Beats Studio Buds در ژاپن جشن می گیرد


امید دلیری 7 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سال ببر را با عرضه نسخه ویژه AirTag و Beats Studio Buds در ژاپن جشن می گیرد. غول فناوری شروع سال جدید در ژاپن را با عرضه ی دو محصول ویژه جشن می گیرد. این دو محصول شامل هندزفری Beats Studio Buds با طرح ببر و AirTag با ایموجی ببر می باشند. این محصولات ویژه و محدود در ژاپن عرضه خواهند شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

محصولات ویژه اپل برای سال ببر در ژاپن

Beats Studio Buds ویژه قرمز رنگ است و خطوط طلایی به معنای سال ببر است. به غیر از وجود خطوط طلایی، نسخه ویژه مشابه نسخه استاندارد است. اپل می‌گوید که این مدل ویژه فقط در ژاپن عرضه می شود. این محصول در تاریخ 1 ژانویه در فروشگاه های ژاپن در دسترس خواهد بود. نسخه ویژه AirTag تا حدودی کمتر آراسته شده است. یک AirTag سفید رنگ که یک ایموجی ببر در قاب آن نقش بسته است.

20000 مشتری اول در ژاپن که آیفون 12، آیفون 12 مینی یا آیفون SE را در 2 یا 3 ژانویه مستقیماً از اپل خریداری کنند، نسخه ویژه AirTag را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. اپل همچنین یک کارت هدیه با ارزش بسته به محصول خریداری شده تا 24000 ین (209 دلار) در نظر گرفته است. ارزش دقیق کارت هدیه برای هر محصول واجد شرایط به شرح زیر است:

  • 3000 ین برای AirPods (نسل دوم و سوم)، هندزفری های Beats Flex و Beats Studio Buds، مداد اپل (نسل دوم)، AirTag (بسته 4 تایی) و لوازم جانبی دیگر
  • 6000 ین برای آیفون 12 ، 12 مینی یا آیفون SE نسل دوم به علاوه AirTag نسخه ویژه برای 20000 مشتری اول
  • 6000 ین برای اپل واچ سری 3 و SE. اپل تی وی 4K و HD. کیبورد جادویی برای آیپد پرو. AirPods Pro ، Beats Studio3 Wireless ، Beats Solo3 Wireless ، Powerbeats Pro.
  • 12000 ین برای آیپد پرو ، مک بوک ایر ، مک بوک پرو 13 اینچ و مک مینی
  • 24000 ین برای آی مک 27 اینچی 

اپل صفحه ویژه سال ببر را با جزئیات بیشتر در مورد نسخه ویژه محصولات خود در دسترس قرار داده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*