اپل سه ویدیوی تبلیغاتی جدید به اشتراک گذاشته که قابلیت های دوربین آیفون 13 پرو را نشان می دهند


امید دلیری 7 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سه ویدیوی تبلیغاتی جدید به اشتراک گذاشته که قابلیت های دوربین آیفون 13 پرو را نشان می دهند. غول فناوری سه تبلیغ جدید از سری تبلیغ های تحت عنوان Shot on iPhone را منتشر کرده است. ویدیوهایی که قابلیت‌های دوربین آیفون 13 پرو را برجسته می‌کند.هر کدام از آنها بر روی یک ویژگی خاص به روشی طنزآمیز و دراماتیک تمرکز می‌کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

3 ویدیوی جذاب با تمرکز بر روی قابلیت های دوربین آیفون 13 پرو

در ویدیوی تبلیغاتی Detectives – کارآگاهان ، یک جفت کارآگاه که در ماشین نشسته‌اند. آن ها در مورد حالت سینمایی – Cinematic mode بحث می‌کنند. حالتی که به شما امکان می‌دهد فوکوس را بین سوژه‌های داخل تصویر جا به جا کنید. کارآگاهی که جلوی تصویر قرار دارد اشاره می‌کند که فوکوس روی او می باشد زیرا او شخصیت اصلی است. در حالی که کارآگاه دیگر که عقب تر قرار دارد می‌پرسد که آیا او خارج از فوکوس است یا نه. همچنین می پرسد : اگر شخصیت من افشاگری بزرگی داشت چه می‌شد ؟

در ویدیوی تبلیغاتی زیرزمین – The Basement ، زنی در خانه ای کم نور پرسه می زند. او در حالی که در زیرزمین را باز می کند ، صدایی شبح وار مدام فریاد می زند کمکم کن. زن می گوید : می ترسم که کیفیت تصویر در چنین نور کمی ، آسیب می بیند. اما صدای زیرزمین به او اطمینان می دهد که  کیفیت تصویر واقعاً خوب به نظر می رسد.

ویدیوی تبلیغاتی آخر یعنی پاول – Pavel ، صحنه سیاه و سفیدی را نشان می‌دهد. این صحنه در حالی که موسیقی غم‌انگیز پخش می‌ شه ، روی مردی که به تنهایی روی صندلی نشسته زوم می‌کنه. ( بعد بوم بوم می کنه 😆 ). سپس زنی وارد می‌شود و به زبان روسی با او صحبت می‌کند و از او می‌پرسد که حالش خوب است یا نه. سپس می گوید : این زوم آهسته آزاردهنده نشان می‌دهد که شما به سمت جنون می روید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*