اپلیکیشن Next به لطف Catalyst اکنون بر روی مک در دسترس است


امید دلیری 9 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Next به لطف Catalyst اکنون بر روی مک در دسترس است. سازنده لیست پخش هوشمند و مشتری Apple Music اکنون برای کاربران مک به عنوان یک به روز رسانی رایگان در دسترس است. البته برای کسانی که قبلاً نسخه های آیفون یا آیپد را خریداری کرده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Sorcererhat با استفاده از قدرت Mac Catalyst در حال گسترش مکان‌هایی است که می‌توانید از Next استفاده کنید. یک همراه عالی برای مشترکین Apple Music یا آن دسته از کاربران اپل که یک کتابخانه محلی در آیفون ، آیپد یا مک خود دارند. نسخه ی مک تمام ویژگی‌هایی که کاربران در نسخه های آیفون و آیپد دوست داشتند را دارد. از جمله : پمیکس‌های Magic DJ، لیست‌های پخش، حالت چند وظیفه‌ای، ویجت‌ها، حالت تاریک و حتی پشتیبانی از اپلیکیشن جدید Shortcuts در macOS Monterey.

 

کاربران در نسخه ی مک اپلیکیشن Next ، تجربه ای مشابه با نسخه های آیفون یا آیپد خواهند داشت. البته این اپلیکیشن از مزیت های macOS نهایت بهره را می برد. بنابراین می توانید از آن مانند سایر اپلیکیشن های مک استفاده کنید. این اپلیکیشن در اواخر سال 2019 برای کاربران آیفون منتشر شد. سپس در سال 2021، توسعه دهندگان نسخه ی آیپد را منتشر کردند. آن ها این نسخه را با استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، نمای تقسیم شده، نوار کناری ایجاد کردند.

بر خلاف سایر برنامه های شخص ثالث Apple Music که از قبل در دسترس هستند ، Next یک پخش کننده جایگزین برای اپلیکیشن اصلی نیست. در عوض به کاربران برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه موسیقی خود کمک می کند. این اپلیکیشن در اپ استور با قیمت 4.99 دلار در دسترس است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*