تیم AirPods اپل ، پهنای باند بیشتری نسبت به بلوتوث می‌خواهد


امید دلیری 11 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تیم AirPods اپل ، پهنای باند بیشتری نسبت به بلوتوث می‌خواهد. اپل در ماه اکتبر نسل سوم AirPods خود را معرفی کرد که دارای طراحی به روز، پشتیبانی Adaptive EQ، صدای فضایی و سایر ویژگی های جدید بود. Gary Geaves معاون صوت شناسی اپل به تازگی گفت و گویی با وبسایت What HiFi داشته است. او در این گفت و گو بینش جالبی از محدودیت‌های بلوتوث و مجموعه ویژگی‌های AirPods 3 ارائه کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

محدودیت پهنای باند بلوتوث

Gary Geaves گفته است که نسل سوم ایرپاد کاملاً با اجزای سفارشی ساخته شده است. اپل از سیستم آکوستیک پیچیده ، درگاه باس با دقت تنظیم شده و تقویت‌کننده کاملاً جدید و سفارشی استفاده می‌کند تا بهترین کیفیت صدا ممکن باشد. اپل می تواند صدا را با قطعات سخت افزاری بهینه کند. اما همانطور که وبسایت What HiFi اشاره می کند ، محدودیت اصلی بلوتوث است.

هنگامی که از Geaves پرسیده شد که آیا بلوتوث سخت افزار اپل را متوقف و کیفیت صدا را خفه می کند، او از صحبت بیش از حد خودداری کرد. اما گفت که اپل بر روی استفاده حداکثری از بلوتوث بسیار تمرکز دارد و منصفانه است که بگوییم اپل پهنای باند بیشتری می خواهد. او می‌گوید بدیهی است که فناوری بی‌سیم برای ارائه محتوایی که در مورد آن صحبت می‌کنید بسیار مهم است. اما مواردی مانند میزان تأخیر زمانی که سر خود را حرکت می‌دهید بسیار مهم است.

Gary Geaves گفت که تیم AirPods هنگام ایده‌پردازی AirPods 3 ، بسیار دقیق به نقاط قوت نسل دوم نگاه کرده است. تناسب بدون دردسر یکی از جذابیت های بزرگ ایرپادها است. اما چالش هایی را برای تیم صوتی ایجاد می کند. از آنجایی که گوش ها با هم یکسان نیستند، صدایی که افراد تجربه می‌کنند به‌طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود، مخصوصاً باس. این چیزی است که باعث شد اپل ویژگی Adaptive EQ را به AirPods 3 اضافه کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*