اپل سال جدید چینی را با نسخه ویژه AirPods Pro و موارد دیگر جشن می گیرد


امید دلیری 12 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سال جدید چینی را با نسخه ویژه AirPods Pro و موارد دیگر جشن می گیرد. غول فناوری در جشن سال نوی چینی پیش رو در 1 فوریه ، نسخه ویژه ایرپاد پرو را با ایموجی ببر عرضه کرد. اپل این محصول سفارشی از طریق فروشگاه آنلاین و فروشگاه های اپل در چین، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو منتشر کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سال 2022 در تقویم چینی سال ببر می باشد. نسخه ویژه AirPods Pro دارای یک ایموجی ببر طراحی شده سفارشی است که روی کیس شارژ چاپ شده است. همچنین یک ایموجی ببر قرمز بزرگتر روی جعبه ی هندزفزی چاپ شده است. مشتریان هنگام خرید در فروشگاه‌های اپل در چین، مجموعه‌ای از 12 پاکت قرمز را دریافت کردند. هر یک از علائم زودیاک چینی روی آن‌ها به صورت ایموجی چاپ شده بود. این یک سنت سال نو چینی است که پاکت‌های قرمز رنگ را به خانواده و دوستان خود هدیه می دهند. اغلب داخل این پاکت ها پول گذاشته می شود.

نسخه ویژه AirPods Pro به غیر از داشتن ایموجی ببر از جهات دیگر با نسخه‌های استاندارد یکسان و قیمت آن برابر است. مشتریان همچنین در چین، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور می توانند در یک جلسه رایگان درون فروشگاهی یا مجازی شرکت کنند. جلسه ای به نام عشق خود را به اشتراک بگذارید. افراد در این جلسه کارت های تبریک شخصی برای سال نو ایجاد می کنند. اپل همچنین آثار هنری و عکس برگردان های سال ببر را در فروشگاه های منتخب در چین به نمایش گذاشته است.

اوایل این هفته ، اپل از نسخه ویژه Beats Studio Buds برای سال جدید چینی رونمایی کرد. این هندزفری سفارشی دارای طراحی قرمز و خطوط برجسته‌ طلایی روی هدفون و کیس شارژ می باشد. این طراحی به عنوان ادای احترام به سال ببر است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*