بر اساس شایعه ای جدید آیفون 14 فاقد ناچ و نسل جدید آیفون SE مجهز به 5G خواهد بود


امید دلیری 13 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید آیفون 14 فاقد ناچ و نسل جدید آیفون SE مجهز به 5G خواهد بود. طبق پیش‌بینی مارک گورمن برای سال 2022، آیفون 14 با نمایشگر hole-punch که ناچ را حذف می‌کند عرضه خواهد شد. در کنار آن ، آیفون SE جدید با اتصال 5G عرضه خواهد شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بازار داغ شایعات آیفون 14

اپل مدل های جدید آیفون را در طول سال 2022 عرضه خواهد کرد. زیرا این کار را به عنوان بخشی از برنامه عرضه منظم خود برای بیش از یک دهه انجام داده است. در یک جمع بندی شایعات ، مدل های جدید می توانند نسخه ای را شامل شوند که فاقد ناچ باشند. Mark Gurman در خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg این ادعاها را بیان کرده است. او معتقد است اپل تغییر بزرگی را در طراحی برخی از نسخه های آیفون 14 ایجاد خواهد کرد.

Mark Gurman می‌گوید اپل به‌جای ناچ ، صفحه‌نمایش hole-punch را معرفی می‌کند. صفحه نمایشی که یک پنجره فشرده برای درخشش دوربین بدون نیاز به استفاده از ناچ ایجاد می‌کند.  استفاده از صفحه نمایش hole-punch به این معنی است که عناصر کمتری از آرایه دوربین True Depth مستقیماً در معرض دید کاربر قرار می‌گیرند. بنابراین اپل باید جایگزینی برای ادامه استفاده از Face ID در دستگاه‌های پرچم‌دار خود پیدا کند. این جایگزین می تواند به شکل یک سیستم زیر نمایشگر باشد. سیستمی که از طریق صفحه کار می کند اما از دید پنهان است.

ایده صفحه‌نمایش hole-punch و عرضه آیفون فاقد ناچ در پیش‌بینی‌های دیگری نیز مطرح شده است. از جمله بررسی‌های سایت The Elec در دسامبر و Ming-Chi Kuo ماه مارس . شایعات دیگر در مورد آیفون 14 وجود دارند. از جمله اینکه امکان دارد برآمدگی دوربین عقب از بین برود و به طور کلی شاهد آیفونی صاف تر باشیم. همچنین تصور می شود رزولوشن دوربین از 12 مگاپیکسل به عددی بالاتر، احتمالاً 48 مگاپیکسل می رسد. شایعات دیگر شامل بدنه تیتانیومی و پیش‌بینی عدم وجود درگاه لایتنینگ و حتی خشاب سیم کارت می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*