Ming-Chi Kuo می گوید نسل دوم AirPods Pro از ویژگی Lossless audio پشتیبانی خواهد کرد


امید دلیری 13 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید نسل دوم AirPods Pro از ویژگی Lossless audio پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر پشتیبانی از این ویژگی ، مجهز به کیس شارژی خواهد بود که می تواند صدایی به منظور ردیابی منتشر کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آیا شاهد پشتیبانی Lossless audio در نسل بعدی ایرپاد پرو خواهیم بود ؟

Ming-Chi Kuo این ادعاها را در یادداشتی به سرمایه گذاران که توسط وبسایت MacRumors مشاهده شده بیان کرده است. او توضیح داده است که نسل دوم AirPods Pro دارای ویژگی های جدیدی است. ویژگی هایی که که منجر به تقاضای زیاد می شود. از جمله پشتیبانی از Lossless audio و کیس شارژی که توانایی انتشار صدا برای ردیابی دارد. به نظر می رسد که احتمالاً این کیس شارژ در اپلیکیشن Find My ادغام شود. شبیه به روشی که کاربران در حال حاضر می توانند صدا را از هندزفری خود در داخل کیس منتشر کنند تا به پیدا کردن آنها کمک کند.

این ادعا با عکس‌های افشا شده نسل دوم AirPods Pro مطابقت دارد. عکس هایی که کیس شارژ با سوراخ‌های بلندگو برای انتشار صدایی برای ردیابی مکان را نشان می دهند. به این ترتیب هدفون ها و کیس به صورت جداگانه قابل ردیابی خواهند بود. تمامی ایرپادهای فعلی اپل از جمله نسل سوم، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس از Lossless audio (صدای بدون افت) پشتیبانی نمی‌کنند. این به این دلیل است که ایرپادهای فعلی صدا را از طریق بلوتوث پخش می کنند و آنها را به کدک AAC محدود می کنند.

برای فعال کردن تجربه Lossless audio-صدایی بدون افت کیفیت، فایل‌های کدک صوتی باید مستقیماً به AirPods منتقل و پخش شوند. اما ممکن است اپل بتواند راه‌حل جایگزینی ایجاد کند. علاوه بر این ها ، Kuo همچنان معتقد است که ایرپاد ممکن است در آینده از ویژگی های نظارت بر سلامت پشتیبانی کند. اما این شایعه را مستقیماً با نسل دوم AirPods Pro مرتبط نمی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*