قیمت مانیتور جدید اپل ممکن است تقریباً نصف قیمت مانیتور Pro Display XDR فعلی باشد


امید دلیری 14 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

قیمت مانیتور جدید اپل ممکن است تقریباً نصف قیمت مانیتور Pro Display XDR فعلی باشد. به گفته ی Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ، مانیتور مستقل جدید اپل احتمالاً امسال معرفی می‌شود. سپس با قیمتی حدود 2500 دلار عرضه می‌شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در خبرنامه «Power On خود گفته است که مانیتور جدید اپل قرار است تقریباً نصف قیمت مانیتور Pro Display XDR باشد. او امیدوار است که این محصول در سال جاری عرضه شود. اعتقاد بر این است که اپل در حال توسعه یک مانیتور جدید با قیمت پایین‌تر است. محصولی که در کنار مانیتور Pro Display XDR که 4999 دلار فروخته می‌شود قرار می گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، Mark Gurman مطمئن است که قیمت مدل جدید حدود 2500 دلار خواهد بود. اگرچه به نظر می رسد او نسبت به عرضه آن در سال جاری چندان خوش بین نیست.

Mark Gurman اولین بار در ژانویه 2021 در مورد توسعه یک مانیتور جدید توسط اپل گزارش داد. او آن زمان ادعا کرد که مدل جدید جایگزین مانیتور قبلی Thunderbolt اپل خواهد بود که در سال 2011 با قیمت 999 دلار معرفی شد. او اکنون پیش بینی کرده است که مدل جدید یک محصول داغ خواهد بود. داغ برای کسانی که به دنبال اضافه کردن صفحه نمایش بزرگتر به مک بوک پرو جدید خود بدون هزینه زیاد هستند.

در شایعات مرتبط ، افشاکننده ای به نام dylandkt ماه گذشته ادعا کرد که ال‌جی در حال توسعه سه نمایشگر جدید می باشد. به گفته افشاگری به نام dylandkt ، ال‌جی در حال ساخت نمایشگری بر اساس مشخصات آی مک 24 اینچی می باشد. همچنین نمایشگر دیگری بر اساس آی مک 27 اینچی آینده و نمایشگر سوم 32 اینچی است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*