اپل سفارشات تراشه‌های ایرپاد را قبل از معرفی نسل دوم AirPods Pro افزایش داده است


امید دلیری 18 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سفارشات تراشه‌های ایرپاد را قبل از معرفی نسل دوم AirPods Pro افزایش داده است. به نظر می رسد در فصل تعطیلات ، ایرپاد از محبوبیت و فروش خوبی برخوردار بوده است. طبق گزارش های جدید ، اپل قطعات بیشتری را برای آماده‌سازی برای عرضه AirPods Pro 2 سفارش داده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل نسل دوم AirPods Pro را تا پایان سال 2022 عرضه کند یا خیر. با این حال، گزارش زنجیره تأمین جدید ادعا می کند که اپل در حال افزایش سفارشات سفارشات تراشه‌های ایرپاد می باشد. به گفته وبسایت DigiTimes ، اپل سفارشات این تراشه ها را پس از فروش قوی ایرپاد تا پایان سال 2021 افزایش داده است. از طرف دیگر منابع نامشخصی می‌گویند که این افزایش بخشی از آماده‌سازی اپل برای راه‌اندازی خط تولید ایرپاد جدید است.

وبسایت Digitimes سابقه قوی برای منابع زنجیره تأمین خود دارد. اما در نتیجه گیری هایی که در مورد برنامه های اپل می گیرد، سابقه بسیار ضعیفی دارد. فروش قوی جدیدترین ایرپادهای معمولی در تعطیلات کریسمس دلیل خوبی برای افزایش سفارش تراشه به نظر می رسد. از این رو اپل می خواهد محصولات خود را به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا تولید کند. ایده این است که سفارشات تراشه‌های ایرپاد تا حدی برای AirPods Pro 2 است. در واقع ممکن است اپل دوباره در حال تلاش برای داشتن موجودی کافی در هنگام عرضه باشد. البته این موضوع به طور ویژه ای می تواند نگران کننده باشد. زیرا ممکن است کمبود تراشه جهانی تا آن زمان کاهش نیافته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*