Dropbox بالاخره در حال آزمایش نسخه بوی برای تراشه اپل سیلیکون می باشد


امید دلیری 18 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Dropbox بالاخره در حال آزمایش نسخه بوی برای تراشه اپل سیلیکون می باشد. غول فناوری وارد آخرین مرحله انتقال دو ساله خود از اینتل به اپل سیلیکون می شود. اکنون شرکت همگام سازی فایل های ابری بالاخره در حال آزمایش یک نسخه بومی برای تراشه های انحصاری اپل است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تیم کوک تراشه اپل سیلیکون را در ژوئن 2020 معرفی کرد. اپل همچنین در همان ماه شروع به انتشار کیت های انتقال توسعه دهندگان کرد. از آن زمان تا حدود یک سال بعد در ژوئن 2021، شرکت Dropbox سوالات در مورد انتشار نسخه ای بومی برای تراشه اپل سیلیکون را نادیده گرفت. این موضوع به طور قابل توجهی توسط کاربران زیادی در انجمن های پشتیبانی این شرکت مطرح شد. اما این شرکت باز هم درخواست کاربران را نادیده گرفت.

Dropbox سرانجام در اکتبر 2021 گفت که در حال کار بر روی نسخه آزمایشی است. این شرکت در توییتی گفت : ما مطمئناً از اپل سیلیکون پشتیبانی می کنیم. اگر باعث سردرگمی شما شدیم متاسفم. ما مدتی است که روی یک نسخه بومی M1 کار می‌کنیم که قصد داریم آن را در نیمه ی اول سال 2022 منتشر کنیم. قبول داریم که پاسخ‌های داخل انجمن های پشتیبانی ایده‌آل نبودند.

به گفته وبسایت MacRumors ، شرکت Dropbox اکنون آزمایش نسخه بومی اپل سیلیکون را آغاز کرده است. تعداد کمی از کاربران مک دراپ باکس در حال حاضر در حال آزمایش این نسخه هستند. این شرکت قصد دارد تا پایان ژانویه نسخه آزمایشی را در اختیار همه کاربران قرار دهد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*