شایعات جدید ادعا می‌کنند که مدل جدید آیپد پرو مجهز به لوگوی شیشه‌ای اپل برای MagSafe خواهد بود


امید دلیری 25 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعات جدید ادعا می‌کنند که مدل جدید آیپد پرو مجهز به لوگوی شیشه‌ای اپل برای MagSafe خواهد بود. غول فناوری ممکن است در حال آزمایش یک طراحی جدید برای نسل بعدی آیپد پرو باشد. طراحی جدیدی که که ظاهراً راهی برای آوردن MagSafe به تبلت‌ اپل بدون حذف صفحه پشتی آلومینیومی است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شایعه شده است که اپل در حال توسعه مدل‌های جدید آی‌پد پرو مجهز به MagSafe است. اما برای این کار لازم است حداقل بخشی از پشت تبلت شیشه‌ای باشد. محفظه فلزی عقب مانع از شارژ MagSafe می شود. با این حال طبق گزارش ها، اپل نگرانی هایی در مورد شیشه ای بودن کل قسمت پشتی دارد. نگرانی هایی مبنی بر این که این امر باعث می شود دستگاه شکننده تر شود. اکنون صحبت از لوگوی شیشه‌ای اپل به عنوان راه حل شده است.

وبسایت 9to5Mac گزارش داده است که اپل یک راه حل جدید پیدا کرده است. این شرکت در حال آزمایش یک نمونه اولیه با لوگوی شیشه‌ای اپل در ابعاد بزرگتر می باشد. به این ترتیب انتقال شارژ MagSafe از طریق این لوگوی شیشه ای انجام می شئد. این سایت همچنین خاطرنشان می‌کند که آیپد دارای آهنرباهای قوی‌تر و شارژ بی‌سیم سریع‌تر از آیفون است. اپل هرگز آیپدی با قابلیت شارژ بی سیم نداشته است.

انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند. مدل کوچک‌تر ممکن است مجهز به صفحه‌نمایش mini-LED باشد. همچنین هر دو مدل ممکن است از یک تراشه جدید مبتنی بر فرآیند ۳ نانومتری بهره ببرند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*