امکان عرضه آیپد ایر جدید مجهز به 5G و تراشه A15 Bionic در بهار


امید دلیری 27 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

امکان عرضه آیپد ایر جدید مجهز به 5G و تراشه A15 Bionic در بهار. گزارش جدیدی ادعا می کند نسل پنجم آیپد ایر اپل می‌تواند در اوایل سال 2022 عرضه شود. بر اساس این گزارش ، محصول آینده شبیه به نسل ششم آیپد مینی مجهز به 5G و دوربین فوق‌ عریض FaceTime HD می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شایعات و گمانه زنی ها حاکی از آن است که اپل یک رویداد ویژه دیگر را در بهار ، احتمالاً در اوایل ماه مارس برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود نسل سوم آیفون SE محصول اصلی باشد که اپل در این رویداد معرفی می کند. اما با این حال تصور می‌شود که آیپد ایر جدید نیز می تواند معرفی شود. به گفته منابع چینی Macotakara، نسل ششم آیپد ایر ظاهراً دارای فهرستی از مشخصات آی‌پد مینی است. از جمله تراشه A15 Bionic و پشتیبانی از 5G.

دوربین FaceTime HD نیز به نسخه 12 مگاپیکسلی فوق عریض به روز می شود. همچنین مجهز به سنسور Center Stage مانند سایر مدل های جدید آیپد خواهد بود. دوربین پشت یا اصلی آیپد ایر جدید یک فلاش چهار ال ای دی ED True Tone خواهد داشت. در مورد بدنه ، ظاهراً صحبت هایی در مورد استفاده از شاسی مشابه نسل سوم آیپد پرو 11 اینچی با دوربین دو لنزی  وجود داشت. اما هنوز هم اعتقاد بر این است که نسل ششم آیپد ایر از یک دوربین تک لنز استفاده می کند.

طبق معمول تاکنون چند شایعه دیگر درباره آی‌پد ایر 2022 منتشر شده است. در ماه اکتبر تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش‌بینی کرد که اپل از نمایشگر OLED در این مدل استفاده نخواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*