ال‌جی در حال آماده‌ شدن برای تولید پنل‌های OLED برای آیپد تا سال 2024 می باشد


امید دلیری 28 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ال‌جی در حال آماده‌ شدن برای تولید پنل‌های OLED برای آیپد تا سال 2024 می باشد. به گزارش وبسایت ETNews ، کمپانی ال‌جی در حال آماده شدن برای تولید و عرضه پنل‌های نمایشگر OLED برای مدل‌های آینده آیپد است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طبق گزارش‌ها آماده‌ شدن ال‌جی برای تأمین نمایشگرهای OLED برای آیپد شامل توسعه کارخانه خود در پاجو در کره جنوبی است. گفته می‌شود افزایش ظرفیت تولید، مدل‌های نسل بعدی آیفون و آیپد را در بر می‌گیرد. ظاهراً بکار بردن پنل‌های OLED در آیپد فرصت جدیدی را برای LG Display می باشد. فرصتی که به دلیل اندازه و نسبت ابعاد نمایشگر فراهم می شود. تأمین‌کنندگان رقیب در حال حاضر قادر به تسهیل آن نیستند.

اخیراً یک گزارش دیگر ادعا کرد که کمپانی BOE عملکردی مشابه داشته است. این شرکت در حال آماده شدن برای تولید پنل‌های OLED بوده است. اگرچه نمایشگر OLED می‌تواند برای اولین بار در سال آینده به آیپد اضافه شود. اما ال‌جی در نظر دارد تولید انبوه این پنل‌ها را در تأسیسات کارخانه پاجو در سال 2024 آغاز کند. به نظر می رسد آیپدهای مجهز به نمایشگر OLED بین سال‌های 2023 تا 2024 عرضه شوند.

اوایل سال گذشته، ال‌جی مجبور شد تولید پنل‌های LCD برای آیفون را متوقف و بخش گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کند. این شرکت از آن زمان کسب و کار خود را به سمت پنل های OLED تغییر داده و در حال تسریع در گسترش ظرفیت تولید خود است. اکنون ال‌جی قصد دارد حضور خود را در زنجیره تأمین صفحه‌نمایش اپل با استراتژی سرمایه‌گذاری افزایش دهد. به این دلیل کارخانه پاجو را قادر می‌سازد تا سال 2024 پنل‌های OLED برای نسل ششم دو برابر بیشتر بسازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*