اپل دو ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر کرده که عمر باتری و دوام آیفون 13 را نشان می دهند


امید دلیری 2 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دو ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر کرده که عمر باتری و دوام آیفون 13 را نشان می دهند. غول فناوری دو تبلیغ جدید با تمرکز بر آیفون 13 منتشر کرده است. ویدیوهایی که عمر باتری و دوام جدیدترین گوشی هوشمند اپل را به نمایش می گذارند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اولین تبلیغ از این دو ویدیوی تبلیغاتی ، Doin’ Laps نام دارد. این ویدیو یک جوان را نشان می دهد که با دوچرخه در یک بن بست حومه شهر در حال رفتن است. در این حین او با آیفون 13 خود از خودش فیلم می گیرد. هنگامی که شب فرا می رسد، بیننده می تواند ببیند که بچه بیش از پنج ساعت ویدیو با عمر باتری زیاد ضبط کرده است. در این تبلیغ آهنگ I Look Good از O.T. Genasis نیز پخش می شود.

اولین تبلیغ از این دو ویدیوی تبلیغاتی ، Run Baby Run نام دارد. این ویدیو کودک نوپایی را نشان می‌دهد که با آیفون 13 فرار می‌کند و در سراسر خانه می‌دود. آیفون می افتد ، به پیانو برخورد می کند ، در سینک فرو می رود و حتی زیر پا می رود. اما آیفون 13 به لطف پوشش سرامیکی آن ، سالم می ماند. در انتهای آگهی، جمله ی toddler resistant – مقاوم در برابر کودکان نوپا نوشته می شود. این نوشته استعاره از دوام و مقاومت بالای آیفون 13 مجهز به پوشش سرامیکی می باشد. در این تبلیغ آهنگ Chitty Bang از Leikeli47 نیز پخش می شود.

اپل سری آیفون 13 را طی رویداد California Streaming در سپتامبر 2021 معرفی کرد. مدل‌های Pro مجهز به نمایشگرهای 120Hz ProMotion جدید و بهبودهای چشمگیر دوربین بودند. اکنون اپل با این دو ویدیوی تبلیغاتی جدید ، بار دیگر ویژگی های گوشی های هوشمند خود را نشان داده است. 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*