اپل با فیلم کوتاه The Comeback از سری فیلم های Shot on iPhone 13 Pro سال نو چینی را جشن گرفت


امید دلیری 3 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل با فیلم کوتاه The Comeback از سری فیلم های Shot on iPhone 13 Pro سال نو چینی را جشن گرفت. به مناسبت سال نو چینی، اپل فیلم کوتاه جدیدی منتشر کرده است. این فیلم از سری فیلم های معروف Shot on iPhone می باشد. عنوان این ویدیو ، بازگشت می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فیلم کوتاه The Comeback داستان مردی جوان را روایت می کند. مردی که پس از جراحت از یک فیلمبرداری به خانه باز می گردد. او به خانه برمی گردد و به همراه پدرش تصمیم می گیرد تا یک فیلم علمی تخیلی را با دوستان و خانواده اش فیلمبرداری کند. در واقع عملیات بازگشت را انجام دهد. مدت این فیلم کوتاه ، 23 دقیقه می باشد. همانطور که اشاره شد ، این فیلم کوتاه با آیفون 13 پرو فیلمبرداری شده است.

در سال 2021، اپل یک ویدیوی 12 دقیقه‌ای منتشر کرد. ویدیویی که با آیفون 12 پرو مکس فیلمبرداری شده بود. این ویدیو یک چرخش مدرن بر افسانه کلاسیک هیولای چینی یعنی Nian ارائه می‌کرد. سال نوی چینی از سه‌شنبه، 1 فوریه 2022 آغاز می‌شود.

فیلم کوتاه The Comeback تنها اقدام اپل برای جشن گرفتن سال نو چینی نبود. غول فناوری همچنین نسخه ویژه AirTag و هندزفری Beats Studio Buds را با تصاویر سال ببر عرضه کرده بود. علاوه بر این ها ، یک نسخه ویژه ایرپاد پرو نیز منتشر شد که دارای یک ایموجی ببر طراحی شده سفارشی است که روی کیس شارژ چاپ شده است. همچنین یک ایموجی ببر قرمز بزرگتر روی جعبه ی هندزفزی چاپ شده است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*