شایعه : مک مینی بازطراحی شده با پردازنده M1 Pro و M1 Max در رویداد بهاری اپل معرفی می شود


امید دلیری 5 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعه : مک مینی بازطراحی شده با پردازنده M1 Pro و M1 Max در رویداد بهاری اپل معرفی می شود. طبق شایعات جدید ، اولین رویداد ویژه اپل در بهار 2022 شامل معرفی یک مک مینی ارتقا یافته با تراشه های M1 Pro و M1 Max می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش‌بینی می‌شود اپل تعدادی محصول جدید را در یک رویداد ویژه بهاری معرفی کند. محصولاتی از جمله نسل سوم آیفون SE مجهز به 5G و آیپد ایر جدید و ارتقا یافته. در میان لیست محصولات جدید می‌توان به مک مینی بازطراحی شده نیز اشاره کرد. محصولی که مدت‌هاست شایعه ی معرفی مدل جدید آن به گوش می رسد. به گفته افشاگری قابل اعتماد به نام Dylandkt در توییتر، شاهد معرفی مک مینی جدید در رویداد بهاری اپل خواهیم بود. این توییت توسط وبسایت MacRumors مشاهده شده است.

اگر این شایعه درست باشد، مک مینی بازطراحی شده دو گزینه پردازنده سریع‌تر را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. پردازنده های M1 Pro و M1 Max که از M1 موجود در نسخه اولیه قوی تر می باشند. Dylandkt تأیید کرده است که طراحی جدیدی برای مک مینی در راه است. اطلاعات افشا شده و شایعات قبلی می‌گویند که مک مینی جدید باریک‌تر، دارای رویه پلی کربنات، درگاه های بیشتر و اتصال برق مغناطیسی خواهد بود.

Dylandkt در توییت همچنین گفته است که مک مینی جدید لزوماً تنها مکی نیست که ممکن است معرفی شود. آی مک پرو نیز هنوز در مسیر معرفی و عرضه در بهار قرار دارد و احتمال حضور آن در رویداد بهاری اپل زیاد است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*