اپل به روزرسانی HomePod 15.3 را منتشر کرد


امید دلیری 7 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به روزرسانی HomePod 15.3 را منتشر کرد. غول فناوری روز پرکاری را برای نسخه های جدید سیستم عامل دستگاه های خود داشته است. به روزرسانی های مثل iOS ، iPadOS و tvOS 15 و watchOS 8.4 و البته macOS Monterey 12.2. در کنار این به روزرسانی ها ، اپل به روزرسانی جدیدی برای اسپیکر های بلوتوثی خود یعنی HomePod و HomePod mini منتشر کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

همانند iOS 15.3، به روزرسانی HomePod 15.3 نیز یک به روز رسانی جزئی است. به روزرسانی که به جای ویژگی های جدید، بر رفع اشکال تمرکز دارد. طبق یادداشت‌های اپل، این به‌روزرسانی قابلیت تشخیص صدای Siri را برای حداکثر شش کاربر در یک خانه به زبان‌های انگلیسی (هند) و ایتالیایی (ایتالیا) اضافه می‌کند. این به روزرسانی همچنین شامل بهبود عملکرد و ثبات است. به گفته وبسایت AppleInsider به نظر می رسد این به به روزرسانی فاقد ویژگی جدید باشد.

دارندگان HomePod یا HomePod mini به طور خودکار می توانند به روزرسانی HomePod 15.3 را دریافت و نصب کنند. کسانی که می خواهند فوراً به روز رسانی را نصب کنند، می توانند این مراحل را انجام دهند : باز کردن اپلیکیشن Home، ضربه زدن روی نماد Home در گوشه سمت چپ بالا، انتخاب Home Settings و سپس Software Update. به این ترتیب کاربران می توانند نسخه ی جدید را دانلود و نصب کنند. اگر در بخش Software Update به روزرسانی را مشاهده نکردید ، کمی صبر کنید و مجدداً صفحه را بارگزاری کنید تا به روزرسانی را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*