اپل tvOS 15.3 را منتشر کرد


امید دلیری 7 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل tvOS 15.3 را منتشر کرد. غول فناوری سومین به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل tvOS که برای اولین بار در سپتامبر 2021 راه‌اندازی شد را منتشر کرد. نسخه ی جدید با Apple TV HD و Apple TV 4K سازگار می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این به روزرسانی جدید بیش از یک ماه پس از انتشار tvOS 15.2 عرضه شده است. به روزرسانی قبلی پشتیبانی از Photos Memories و Apple Music Voice Plan را اضافه کرد. همچنین تعدادی Screensaver جدید اضافه کرد.

tvOS 15.3 را می توان از طریق برنامه Settings با رفتن به System > Software Update از طریق Apple TV به صورت مستقیم بارگیری کرد. دارندگان Apple TV که به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را فعال کرده‌اند، به‌طور خودکار به tvOS 15.3 ارتقا می‌یابند.

به روزرسانی tvOS 15.3 به صورت خودکار نصب می شود. اما می توان آن را به صورت دستی از طریق بخش تنظیمات نصب کرد. وارد Settings و سپس System و بعد Software Update شوید. به این ترتیب می توانید به روزرسانی جدید را دریافت و نصب کنید. دارندگان Apple TV که به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را فعال کرده‌اند، به‌طور خودکار به نسخه ی جدید ارتقا می‌یابند.

به‌روزرسانی‌های tvOS اپل معمولاً در مقیاس کوچک‌تر هستند. در واقع به جای تغییرات ظاهری عمده، بر رفع اشکالات، به‌روزرسانی‌های عملکرد و تغییرات کوچک تمرکز دارند. هیچ ویژگی جدیدی در tvOS 15.3 در طول فرآیند نسخه های آزمایشی آن کشف نشد. بنابراین هنوز مشخص نیست که چه ویژگی جدیی در به‌روزرسانی گنجانده شده است. اپل اطلاعات دقیقی را برای به‌روزرسانی‌های tvOS خود ارائه نمی‌کند. اما این شرکت برخی از اطلاعات tvOS را از طریق سند پشتیبانی آن ارائه می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*