اپل watchOS 8.4 را منتشر کرد


امید دلیری 7 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 8.4 را منتشر کرد. غول فناوری سومین به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر عرضه شد را منتشر کرد. به روزرسانی جدید بیش از یک ماه پس از انتشار watchOS 8.3 منتشر شده است. به‌روزرسانی‌ای که پشتیبانی از Voice Plan اپل موزیک را اضافه کرده بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کاربران می توانند همانند به روزرسانی های قبلی ، به روزرسانی watchOS 8.4 را بطور رایگان دانلود و نصب کنند. این به‌روزرسانی به‌طور خودکار برای کاربرانی که گزینه به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند ، دانلود و نصب می شود. البته زمانی که اپل واچ روی شارژر باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و در محدوده Wi-Fi آیفون کاربر باشد. همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود ، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهند. برای دانلود و نصب این به روزرسانی بصورت دستی ، وارد اپلیکیشن Apple Watch شوید. وارد General و سپس Software Update شوید.

آپدیت watchOS 8.4 مانند همه به روز رسانی های watchOS 8 با اپل واچ سری 3 و مدل های بالاتر از آن سازگار است. طبق یادداشت‌های اپل، این به روزرسانی جدید یک باگ مهم را برطرف می‌کند. باگی که می‌تواند باعث شود برخی از شارژرهای اپل واچ مطابق انتظار با اپل واچ کار نکنند. از زمان انتشار به روزرسانی watchOS 8.3، شکایاتی از سوی کاربران اپل واچ سری 7 وجود دارد. شکایاتی مبنی بر این شارژرهای شخص ثالث آنها و در برخی موارد، شارژرهای با نام تجاری اپل قادر به شارژ ساعت های اپل نیستند. در برخی مواقع اپل واچ اصلا شارژ نمی شود. در موارد دیگر چند دقیقه شارژ می شود و سپس متوقف می شود. به روزرسانی جدید هر دو مشکل را برطرف می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*