به گفته مارک گورمن آیمک پرو جدید و ایرپاد پرو جدید در سال جاری عرضه می شوند


امید دلیری 11 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته مارک گورمن ، آیمک پرو و ایرپاد پرو جدید در سال جاری عرضه می شوند. طبق گزارش جدید او ، برنامه‌های اپل برای سال 2022 شامل طراحی مجدد آی‌مک پرو و مدل جدید ایرپاد پرو و تعدادی محصول دیگر می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

انتظار می رود اپل در طول سال 2022 مدل های جدید تعداد زیادی از محصولات خود را معرفی کند ، از جمله عرضه آیفون های جدید در پاییز. در گزارش جدیدی که منتشر شده ، آیمک پرو نیز جزء محصولاتی است که مدل جدید آن معرفی خواهد شد. مارک گورمن در خبرنامه Power On وبسایت Bloomberg ، انتظارات خود را از عرضه محصولات اپل درسال 2022 توضیح داده است. او از آیمکی صحبت کرده که بزرگ‌تر از مدل 24 اینچی فعلی و البته از سری Pro می باشد.

طیق پیش‌بینی مارک گورمن ، آیمک پرو جدید ظاهراً مجهز به پردازنده‌های M1 Pro و M1 Max خواهد بود. این مدل همچنین فیس لیفت خواهد شد و طراحی مشابه آیمک 24 اینچی خواهد داشت. این پیش‌بینی‌ها غافلگیرکننده نیستند، زیرا زمینه‌های مشابهی با سایر شایعات قبلی را پوشش می‌دهند. در ماه دسامبر 2021 گزارش دیگری گفته بود که مدل جدید دارای صفحه‌نمایش 27 اینچی با نور پس‌زمینه LED مینی خواهد بود. همچنین از 120Hz ProMotion پشتیبانی خواهد کرد.

مارک گورمن علاوه بر آیمک پرو جدید ، به مدل جدید ایرپاد پرو نیز اشاره کرده است. محصولی که ظاهراً در اواخر سال 2022 عرضه خواهد شد. پشتیبانی از ویژگی Lossless Audio در شایعات مطرح شده است. از دیگر شایعات می توان پردازش بهبود یافته ، سوئیچینگ خودکار، Siri داخلی ، ردیابی کیس و سنسورهای سلامت را نام برد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*