اپل واچ جان مردی سالخورده را که در هوای خیلی سرد به زمین افتاده بود نجات داد


امید دلیری 12 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل واچ جان مردی سالخورده را که در هوای خیلی سرد به زمین افتاده بود نجات داد. این اتفاق در میانه سرمای سواحل شرقی ایالات متحده در Morrow – جورجیا رخ داده است. خدمات اورژانس یک مرد بیهوش را پس از اینکه اپل واچ او وقوع یک سقوط یا افتادن را تشخیص و به مقامات محلی هشدار داد نجات دادند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نجات جان فردی دیگر توسط اپل واچ

آخرین تبلیغات اپل برای اپل واچ سری 7 بر این متمرکز شده است که چگونه دستگاه می تواند به طور خودکار در مواقع اضطراری درخواست کمک کند. اکنون نمونه دیگری از این ویژگی برای نجات جان یک نفر در شهر Morrow ، شهرستان کلیتون، جورجیا گزارش شده است. طبق گزارش محلی CB546 News Atlanta، مردی سالخورده در 23 ژانویه 2022 در حالی که خارج از ملک خود بوده ، ناگهان می افتد. ساعت او افتادن صاحبش را تشخیص داد. وقتی آن مرد نتوانست پاسخ دهد که خوب است، ساعتش به مرکز ارتباطات اضطراری شهرستان کلیتون هشدار داد.

از آنجایی که اپل واچ مکالمه را آغاز کرد، محل تماس با GPS ساعت مشخص و نزدیک‌ترین آدرس گزارش شد. خدمه اداره آتش نشانی شهر Morrow به همراه واحدهای پلیس در محل حاضر شدند. آن ها به سرعت متوجه شدند که فرد آسیب دیده در آن آدرس نیست و جستجوی اطراف را آغاز کردند. در نهایت آن مرد در همان نزدیکی پیدا شد. بنا بر گزارش ها در حالت نیمه هوشیار، گیج و بسیار سرد. کل زمان بین تماس اپل واچ او برای کمک و یافتن مرد 12 دقیقه بود. او برای مداوا به بیمارستان منتقل و سپس مرخص شد.

به گفته خدمات اورژانس، با توجه به سرمای شدید و وضعیت آن مرد ، بدون اپل واچ نتیجه می توانست بدتر باشد. چندی پیش اتفاقی مشابه رخ داد و خوشبختانه مرد دیگری زنده ماند. در نوامبر 2021 یک مرد 85 ساله در Ottawa با استفاده از اپل واچ نجات یافت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*