اپل watchOS 8.4.1 را منتشر کرد


امید دلیری 13 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 8.4.1 را منتشر کرد. غول فناوری نسخه ی جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود را منتشر کرد. نسخه ی جدید در واقع یک به روزرسانی کوچک و مختصر برای سیستم عامل watchOS 8 به حساب می آید. سیستم عاملی که اپل آن را در ماه سپتامبر منتشر کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کاربران می توانند همانند به روزرسانی های قبلی ، به روزرسانی watchOS 8.4.1 را بطور رایگان دانلود و نصب کنند. این به‌روزرسانی به‌طور خودکار برای کاربرانی که گزینه به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند ، دانلود و نصب می شود. البته زمانی که اپل واچ روی شارژر باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و در محدوده Wi-Fi آیفون کاربر باشد. همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود ، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی انجام دهند. برای دانلود و نصب این به روزرسانی بصورت دستی ، وارد اپلیکیشن Apple Watch شوید. وارد General و سپس Software Update شوید.

watchOS 8.4.1 یک هفته پس از انتشار watchOS 8.4 عرضه شده است. watchOS 8.4 بیش از یک ماه پس از انتشار watchOS 8.3 منتشر شد. به‌روزرسانی‌ای که پشتیبانی از Voice Plan اپل موزیک را اضافه کرده بود.

watchOS 8.4.1 به رفع اشکال نسخه ی قبلی می پردازد ، مشکلی مبنی بر شارژ اپل واچ. با توجه به یادداشت‌های اپل برای این به‌روزرسانی، به نظر می رسد شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد می باشد. این به روزرسانی اصلاحات نامشخصی را برای اپل واچ سری 4 به بعد انجام می دهد. هنوز اطلاعات دیگری در مورد این نسخه ی جدید در دسترس نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*