اپل برای پانزدهمین سال متوالی در صدر فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌ها قرار گرفت


امید دلیری 14 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برای پانزدهمین سال متوالی در صدر فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌ها قرار گرفت. مجله Fortune در نظرسنجی خود در مورد تحسین برانگیزترین شرکت های جهان، بار دیگر اپل را بالاتر از آمازون و مایکروسافت در جایگاه اول قرار داد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

همانند سال گذشته و بارها و بارها قبل از آن ، جایگاه قطبی اپل در همه صنایع است، نه فقط فناوری. مجله Fortune فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌ها را all-stars می نامد. اما خاطرنشان می کند که اپل برای دوازدهمین بار در 13 سال گذشته در صدر رتبه بندی صنعت کامپیوتر قرار گرفت. به گفته این نشریه، جایگاه اپل در این فهرست نشان می‌دهد که حتی رقبا این شرکت را چگونه می‌بینند. این مجله در بیانیه مطبوعاتی درباره این نظرسنجی گفت :

رتبه‌بندی‌های صنعتی ما نشان می‌دهد که هر کدام از آنها جایگاهی را در بین رهبران صنعت خود دارند. افرادی که هر روز با هم رقابت می‌کنند. بنابراین سلطنت 15 ساله اپل در لیست ستاره‌ها واقعاً قابل توجه است. برای مثال، حضور اپل در صدر رده‌بندی صنعت کامپیوتر برای دوازدهمین بار در 13 سال گذشته، نشان می‌دهد که به طور همزمان مخاطبان سرسخت‌تری را تحت تأثیر قرار داده است. 

مجله Fortune پس از اپل، آمازون را در رتبه دوم و مایکروسافت را در رتبه سوم فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌ها قرار داد. والت دیزنی رتبه چهارم و شرکت مالی برکشایر هاتاوی رتبه پنجم را بدست آوردند. استارباکس رتبه ششم و گوگل یا بهتر است بگوییم شرکت مادر آن – آلفابت، در رتبه هفتم قرار دارد. مجله Fortune با شرکت مشاور مدیریت Korn Ferry این لیست را محاسبه و تهیه کرده اند. این نشریه گزارش داده که این فرآیند را با رتبه بندی شرکت ها بر اساس درآمد، از جمله 1000 شرکت بزرگ ایالات متحده آغاز کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*