اپل می گوید نمایشگر Pro Display XDR و مک‌بوک پرو 2021 هنگام داغ شدن بطور خودکار کم‌نور می شود


امید دلیری 16 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل می گوید نمایشگر Pro Display XDR و مک‌بوک پرو 2021 هنگام داغ شدن بطور خودکار کم‌نور می شود. اپل فاش کرده است که صفحه نمایش های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید و Pro Display XDR تحت شرایط خاصی روشنایی خود را محدود می کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این یک ویژگی خودکار است که به طور خاص برای فناوری صفحه نمایش معرفی شده توسط اپل می باشد. صفحه نمایش هایی از جمله Pro Display XDR و Liquid Retina XDR در مک بوک پرو. طبق یک سند پشتیبانی جدید، اپل می‌گوید که علاوه بر کم‌نور شدن خودکار صفحه، یک مثلث هشدار را در نوار منو نمایش داده می شود. به طور مشابه، Control Center نمادی از یک صفحه با یک مثلث هشدار کوچک را نشان می دهد.

اپل می گوید مثلث هشدار به این معنی است که صفحه نمایش شما در حالت کم مصرف است. در واقع از روشنایی محدود یا حالت کم‌نور استفاده می کند. اگر دمای محیط اتاق بالا باشد یا محتوایی را با روشنایی بالا برای مدت طولانی پخش کرده باشید، این اتفاق ممکن است رخ دهد. بنابراین این یک مسئله مربوط به گرما است. یکی از راه حل های پیشنهادی اپل این است که کاربران مک های خود را در حالت خواب – Sleep قرار دهند. سند پشتیبانی می‌گوید : اجازه دهید نمایشگر شما به مدت 5 تا 10 دقیقه خنک شود. سپس هر کلید روی صفحه‌کلید را فشار دهید تا مک خود را بیدار کنید.

اپل همچنین پیشنهاد می‌کند که کاربران از برنامه‌هایی که ممکن است منابع سیستم قابل توجهی را مصرف می‌کنند کنار بگذارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*