اپل ممکن است در رویداد جدید خود در تاریخ 8 مارس از نسل سوم آیفون SE و آیپد ایر جدید رونمایی کند


امید دلیری 17 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل ممکن است در رویداد جدید خود در تاریخ 8 مارس از نسل سوم آیفون SE و آیپد ایر جدید رونمایی کند. بر اساس گزارش وبسایت Bloomberg ، اپل ممکن است از مدل های جدید آیفون SE و آیپد ایر در رویدادی ویژه رونمایی کند. رویدادی که به نظر می رسد در تاریخ 8 مارس برگزار شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته افراد مطلع، شرکت اپل در تاریخ 8 مارس یا نزدیک به این تاریخ ، از یک آیفون ارزان قیمت جدید و یک آیپد به روز شده رونمایی می کند. به گفته افرادی که در این زمینه آگاه هستند، امسال یک سال بالقوه رکورددار برای عرضه محصولات اپل خواهد بود. رویداد پیش رو اولین رویداد بزرگ اپل از زمان معرفی مک بوک های مجهز به تراشه های M1 Pro و M1 Max خواهد بود. رویدادی که در ماه اکتبر برگزار شده بود. رویداد جدید نیز احتمالاً همانند رویداد قبلی بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

شایعه شده است که نسل سوم آیفون SE دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود. همچنین مجهز به پردازنده A15، سنسور بهبود یافته برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، تراشه X60M 5G باند پایه خواهد بود. علاوه بر این ها ، مجهز به 1 گیگابایت رم اضافی برای مجموع 4 گیگابایت رم خواهد بود. مشخصات آیپد ایر جدید احتمالاً مشابه آیپد مینی نسل ششم خواهد بود. مشخصاتی از جمله تراشه A15 Bionic، دوربین جلوی فوق عریض 12 مگاپیکسلی، فلاش True Tone چهار LED و پشتیبانی از 5G.

شایان ذکر است که وبسایت Bloomberg احتمال معرفی یک مک جدید را هم رد نمی کند. ظاهراً اپل در حال برنامه ریزی برای عرضع یک مک جدید با تراشه های انحصاری خود می باشد. مدلی که ممکن است در اوایل ماه مارس عرضه شود. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*